جشنواره مد و لباس در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل ارشاد استان خراسان جنوبی از افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب در بیرجند خبر داد و گفت: امسال جشنواره مد و لباس در استان برگزار می‌شود.

جشنواره مد و لباس در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارشپایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، احمد محبی ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب ضمن گلایه شدید از عدم حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: وقتی فرصتی برای نمایشگاه عفاف و حجاب در بیرجند فراهم شده است انتظار می‌رفت مدیران دستگاه‌های اجرایی که از آنها برای حضور در این مراسم دعوت شده بود شرکت می‌کردند.

    وی با بیان اینکه برخی از مدیران دستگاه‌های فرهنگی و دستگاه‌های مرتبط امروز در افتتاح این نمایشگاه حضور نداشتند افزود: دستگاه‌های متولی باید حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

    مدیرکل ارشاد استان خراسان جنوبی اضافه کرد: نمایشی با عنوان جلابیب به مناسبت هفته عفاف و حجاب هر شب در سالن علامه فرزان بیرجند برگزار می‌شود و تاکنون 3 هزار بلیط برای این نمایش فروخته شده است.

    محبی با اشاره به بخش‌های مختلف این نمایشگاه افزود: غرفه پرسش وپاسخ به سوالات شرعی، نمایشگاه کتاب، کودک و نوجوان، آموزش‌های حوزوی، کودکان و غرفه نمایشگاه لباس از بخش‌های این نمایشگاه است.

    وی بیان کرد: تخفیف کتاب در این نمایشگاه 10 درصد است که به همکاری دفتر امور بانوان دفتر استانداری، شهرداری، خانه مساجد و ارشاد برگزار شده  است.

    مدیرکل ارشاد استان خراسان جنوبی بیان کرد: این نمایشگاه  با هدف معرفی و پخش پوشش اسلامی ایرانی و اینکه نمونه کارهایی که در جشنواره مد لباس ارائه شده به تولید برسد برگزار شده است.

    محبی افزود: در بخش لباس  طرح‌ها برگزیده سال 95 است و تلاش کردیم تا با برگزاری جشنواره‌های مد و لباس بتوانیم دست طراح و تولیدکننده را در دست هم بگذاریم.

    وی از انعقاد تفاهم‌نامه با کارگروه مد و لباس خبر داد و گفت: امسال جشنواره مد ولباس برگزار می‌شود.

    مدیرکل ارشاد استان خراسان جنوبی تبیین کرد: سال گذشته نخستین نمایشگاه مد ولباس را به صورت منطقه‌ای برگزار کردیم و هنوز نمایشگاهی به صورت دائمی در این زمینه نداریم.

    محبی تشریح کرد: اگر تبلیغات خوبی برای نمایشگاه عفاف و حجاب باشد تاثیر خوبی دارد و معتقدیم همیشه باید به صورت غیرمستقیم در مقوله عفاف و حجاب برخورد شود.

    وی افزود: نمایشگاه عفاف و حجاب از امروز تا 21 تیرماه به مدت 3 روز در محل نگارخانه شهر واقع در میدان ابوذر بیرجند بر روی علاقه‌مندان در دو شیفت صبح و عصر دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت