برپایی نمایشگاه توانمندی های استان در نجف

عصر نمایشگاه- نمایشگاه توانمندی‌های استان سمنان در تولید کالاهای صادراتی در نجف برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه توانمندی های استان در نجف
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌اصغر جمعه‌ای رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در عراق که در محل دفتر اتاق بازرگانی استان سمنان برگزار شد گفت : از سال‌های گذشته بسیاری از کالاهای استان سمنان به کشور عراق صادر می‌شد و اکنون نیز روابط تجاری استان با این کشور مطلوب است.


    علی‌اصغر جمعه‌ای با اشاره به برخی قراردادهای تجاری استان سمنان با کشور عراق افزود : قرارداد تجاری استان حله در کشور عراق یکی از شاخص ‌ترین قراردادهای اتاق بازرگانی استان سمنان با این کشور بود.

    وی با بیان اینکه کالاهای تولیدی که از استان سمنان به این کشور صادر می‌شود نقش مؤثری در نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران دارد تصریح کرد : استان سمنان ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه صادرات کالا به کشور عراق را دارد.

    رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان با تأکید بر اینکه بخش عمده صادرات کالاهای ایرانی به عراق از این استان انجام می‌شود اظهار داشت : باوجود ارتباط‌ های تجاری این استان با عراق مسئولان این کشور برای بهبود شرایط تجارت در عراق اقدام اساسی انجام دهند.


    جمعه‌ای با اشاره به لزوم گسترش و توسعه صادرات کالا به عراق افزود : کالاهای تولیدی استان سمنان از کالاهای شناخته‌ شده در زمره کالاهای صادراتی به کشور عراق می‌تواند است که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه اقتصادی در این استان باشد.


    وی تصریح کرد: افزایش صادرات استان سمنان نسبت به واردات کالاهای خارجی به این استان یکی از مهم‌ ترین اولویت‌های دولت است که باید برای دست‌یابی به این مهم نسبت به رونق تولید داخلی و ارتقا سطح کیفی این تولیدات اقدامات اساسی انجام شود.


    رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های استان سمنان در نجف خبر داد و اظهار داشت : این نمایشگاه می‌تواند در افزایش صادرات کالا به این کشور مؤثر واقع شود.

    این نشست با حضور نماینده کنسولگری سفارت ایران در نجف برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت