برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه محصولات هوشمند در کشور

عصر نمایشگاه- اولین جشنواره محصولات و خدمات هوشمند با هدف تسهیل پرورش ایده‌های خلاق مخاطبان در زمینه‌ هوشمندسازی صنعت آب،‌برق، انرژی در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران برگزار شد.

برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه محصولات هوشمند در کشور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، اولین جشنواره خدمات و محصولات هوشمند امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران برگزار شد. پیشران کسب و کار نوکار در حوزه محصولات و خدمات هوشمند مرسوم به اسمارت آپ پراپ، رویدادی است یک هفته‌ای که با هدف تسهیل پرورش ایده های خلاق مخاطبان در زمینه هوشمندسازی صنعت آب،‌ برق،‌ انرژی، شهر و ساختمان هوشمند زمینه‌های لازم را برای تبدیل ایده به یک طرح کسب و کار نوکار استارت آپ فراهم می‌کند.

    گفتنی است اولین رویداد پیشران استارت آپ هوشمند به عنوان بخشی از جشنواره محصولات و خدمات هوشمند 2017، تیرماه 96 و همزمان با نمایشگاه محصولات و خدمات هوشمند برگزار شد و علت این همزمانی گسترش ارتباط با صنعت و آشنایی بیشتر مخاطبان با کسب و کارهای فعال در زمینه محصولات و خدمات هوشمند است.

    منوچهر صادقیان دبیر اجرایی محصولات و خدمات هوشمند در این مراسم عنوان کرد: ایده این موضوع از دو سال قبل به ذهن مسئولان خطور کرده بود و تمام تلاش ما بر این بود تا شرایطی ایجاد شود که بتوان به این طریق از صاحبان ایده یعنی دانشجویان ایده‌پرداز و صاحبان کالا استقبال شود.

    وی ادامه داد: این نمایشگاه کار خود را در شانزده موضوع در حوزه‌های ساختمان، حمل و نقل و فضای سبز هوشمند و دسته‌های مختلفی که موضوع هوشمندسازی بود، شروع کرد.

    صادقیان با اشاره به طرح ملی شبکه هوشمند برق عنوان کرد: مطابق با مصوب شورای عالی عتف (شورای علوم تحقیقات و فناوری) اقدامات و جریان‌سازی در زمینه‌های مختلف جهت حرکت به سمت هوشمندسازی و آب و برق انجام گرفت، چراکه در حال حاضر رفع معضلات این حوزه یکی از دغدغه‌های اساسی ما تلقی می‌شود.

    به گفته وی پیاده سازی طرح نمونه به مثابه پایلوتی در سطح تهران شرایط را ایجاد خواهد کرد و امید است این طرح به تمامی شهرستان‌های تعمیم شود.

    دبیر اجرایی محصولات و خدمات هوشمند در پایان بیان کرد: از آنجایی که سالیانه کشور ما بیش از 270 روز از نعمت آفتاب برخوردار است، لذا به نظر می‌رسد نباید با توجه به این مسئله دغدغه انرژی داشته باشیم و هدف از برگزاری چنین جشنواره‌هایی، ایجاد شرایطی مناسب و یکسان برای تمامی دستگاه‌ها جهت هوشمندسازی مصرف انرژی آنها است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت