در نشست خبری میتکس ۲۰۱۷ مطرح شد؛

برگزاری دومین نمایشگاه میتکس در آبان ماه/ پاویون آلمان در نمایشگاه میتکس ۲۰۱۷ برپا می شود

عصر نمایشگاه- با هدف هدایت بازار های خاور میانه دومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی (حلال) و صنایع وابسته (میتکس ۲۰۱۷) از ۲۲ لغایت ۲۵ آبانماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

برگزاری دومین نمایشگاه میتکس در آبان ماه/ پاویون آلمان در نمایشگاه میتکس ۲۰۱۷ برپا می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه در این نشست هرمز مهبد مدیر اجرایی دومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی (حلال) و صنایع وابسته (میتکس 2017) با اعلام این خبر افزود: این رویداد به عنوان تنها نمایشگاه صنعت پروتئینی در خاورمیانه (Meatex) جهت تامین نیاز تولید کنندگان و مصرف کنندگان در بازار های مصرفی کشور های مسلمان جهان به خصوص خاورمیانه، CIS ، اروپا شرقی برگزار می شود.

    وی با بیان این که هلدینگ تجارت فراسو برگزار کننده نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی (حلال) و صنایع وابسته با نام تجاری Meatex  است خاطر نشان کرد: این نمایشگاه که شامل کلیه زنجیره صنایع غذایی، تولید، بسته بندی، توزیع و فروش انواع گوشت خام دام، طیور، آبزیان و محصولات فرآوری شده پروتئینی می باشد.

    مهبد با اشاره به این که گروه های کالایی مرتبط با نمایشگاه در سه بخش صنعت، محصول و تجهیزات فروش حاضر خواهند شد گفت: تولید کنندگان انواع گوشت، محصولات فرآوری شده گوشتی، انواع ادویه، نگهدارنده و افزودنی مجاز برای تولید محصولات خام و فراوری شده، انواع پوشش، فناوری ذبح، تجهیزات و ابزارهای برش، قطعه و ریز کردن، تنوری، سرخ، آب پز، بخارپز و دودی کردن، ماشین آلات و تجهیزات فرآوری انواع محصولات پروتئینی و پوشش های طبیعی و مصنوعی از جمله حاضرین این نمایشگاه خواهند بود.

    وی افزود: فعالان در زمینه سیستم ها، تجهیزات انجماد و خنک کننده ها، ماشین آلات و تجهیزات بسته بندی، سیستم های توزین و کنتری کیفیت مواد غذایی، اتوماسیون صنعتی، فروش و اداری، تاسیسات، تعویه مطبوع و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، فناوری اطلاعات و... از جمله دیگر مشارکت کنندگان در نمایشگاه میتکس 2017 هستند.

    وی همچنین  گفت برنامه های خاصی برای جذب بازدید کنندگان تخصصی و عمده از کشور های عربی حاشیه خلیج فارس داریم که از آن جمله می توان به ارتباطات برقرار شده توسط نمایشگاه فرانکفورت با تجار این کشورها  اشاره نمود.

    مهبد جذب حداکثری تولید کنندگان و فعالان این صنعت را از یک سو و فراهم کردن شرایط مناسب بازدید برای بازدید کنندگان تخصصی را از سوی دیگر اهداف اصلی این نمایشگاه دانست وافزود: هدف اصلی این نمایشگاه گشودن بازار مواد پروتئینی حلال در کشور های قطر و امارات است و در مرحله دوم تلاش خواهیم کرد این بازار را به کشور های دیگر حاشیه خلیج فارس، شمال آفریقا و کشورهای حوزه CIS توسعه دهیم.

    در ادامه امیرعلیزاده معاون اتاق بازرگانی ایران- آلمان با اشاره همکاری این اتاق و شرکت فراسو به عنوان نماینده نمایشگاه فرانکفورت در ایران افزود: اتاق بازرگانی ایران – المان از نمایشگاه میتکس 2016 هم حمایت کرد اما در نمایشگاه 2017 این حمایت افزایش می یابد و طبق توافقات حاصل شده پاوین المان در این نمایشگاه برپا می شود و تمام تلاش این اتاق آن است صنعتگران و بازرگانان مهم و قدرتمند المان در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

    دکتر مجید افلاکی رئیس انجمن صنفی صنایع فرآورده های گوشتی ایران در ادامه با اشاره به حمایت این انجمن از نمایشگاه میتکس 2017 خاطر نشان کرد: این نمایشگاه کمک بسیار بزرگی است به اعضای این انجمن چرا که باعث کمک به افزایش تولید محصولات می شود و با ایجاد  شرایط رقابتی باعث بالا رفتن کیفیت محصولات تولید شده می شود، همچنین این نمایشگاه می تواند کمک های خوبی را در جهت صادرات به کشور های دیگر را به وجود بیاورد و بازار های صادراتی خوبی را در کشور های همسایه برای ما ایجاد کند.

    وی اظهار داشت در این نمایشگاه به معرفی محصول نمونه نمایشگاه خواهیم داشت و بازدید کنندگان با تست محصولات و انتخاب بهترین محصول این فرایند را اجرا می کنند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت