نمایشگاه دوسلدورف ساخت و ساز سالن تازه را شروع می کند

عصر نمایشگاه- برنامه ریزی گسترده برای تقویت سازی های مدرن نمایشگاه تجاری، کاری که به عنوان یک فاکتور اقتصادی برای دوسلدورف و جایگاه بین المللی آن در نظر گرفته می شود.

نمایشگاه دوسلدورف ساخت و ساز سالن تازه را شروع می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایسنا، در 14 جولای 2017، توماس گیزل، شهردار دوسلدورف و مدیر هئیت نظارتی نمایشگاه دوسلدورف؛ هلموت ابرهلز همکار مدیریتی دفتر معماران سفارشی slapa oberholz pszczulny sop architekten؛ توماس کلاین – کالمر، مدیر بخش پیمانکاران عمومی کوستر GmBH و ورنر م. دارنشدایت، رئیس و مدیر عامل نمایشگاه دوسلدورف GmbH، یکی از جاه طلبانه ترین پروژه های ساخت و ساز تاریخ نمایشگاه دوسلدورف را طی یک نمایشگاه نوآورانه آغاز کردند.
    تا سال 2019، این شرکت نه تنها یک سالن چند منظوره با تسهیلات مخصوص کنفرانس می سازد، بلکه هم چنین یک ورودی تازه کاملا شیشه ای هم برای بخش جنوبی ایجاد می کند و در کنار آن، یک سقف سایبانی متشکل از LED و هم چنین یک پارکینگ زیرزمینی در کنار آن خلق می کند. به این ترتیب یکی از پیشرفته ترین و چندمنظوره ترین محل نمایشگاه های تجاری و محل همایش ها در بخش جنوبی مرکز نمایشگاه دوسلدورف ایجاد می شود، کاری که باعث دستیابی به بالاترین استانداردهای معماری و کاربردی می شود. سرمایه گذاری در مجتمع جنوبی به طور کلی 140 میلیون یورو برآورد شده است.
    ورنر دانشدایت با خوشحالی می گوید: «با شروع ساخت و ساز، ما گامی مهم در جهت تکمیل فرآیند مدرن سازی و نوسازی محوطه مقر اصلی خود برداشته ایم، ما به تلاش خود برای هماهنگ سازی مرکز نمایشگاه با نیازها و احتیاجات مشتریان خود خواهیم پرداخت و به این ترتیب، کیفیت خدمات خود را از این هم بهتر می کنیم. این کار همچون همیشه بدون هیچ سوبسیدی انجام شده است.» تا 2030، نمایشگاه دوسلدورف در مجموع، 636 میلیون یورو بر روی محوطه خود سرمایه گذاری خواهد کرد. توماس گیزل، شهردار در مورد پروژه ساخت و ساز می گوید: «با این اقدام، نمایشگاه دوسلدورف از موقعیت خود به عنوان یکی از شرکت های پیشرو نمایشگاه تجاری در سراسر جهان دفاع می کند و هم چنان سودمندترین سازمان دهنده نمایشگاه تجاری در اروپا باقی می ماند.» او در ادامه می گوید: «نمایشگاه دوسلدورف یک عامل کلیدی برای دوسلدورف است. سرمایه گذاری بر روی آینده آن به نفع کل منطقه خواهد بود.»

    ورودی جنوبی: منظری تازه برای شهر
    هلموت ابرهولز، همکار مدیریتی دفتر معماران سفارشی slapa oberholz pszczulny sop architekten؛ بسیار مفتخر است از این که بعد از تکمیل ضمیمه گسترش دهنده بخش شمالی نمایشگاه در سال 2004، برای مجتمع جنوبی هم انتخاب شده است: «بخش مرکزی طراحی معما، یک سقف سایبانی بزرگ تر از حد معمول است که از پارچه شیشه فابریک نیمه شفاف به اندازه 7800 متر مربع ساخته شده و 20 متر بالاتر از سطح زمین طراحی شده است و خبر از ورودی تازه می دهد. ما بسیار خوشحالیم که می توانیم یک نشان برجسته برای این موقعیت ویژه بسازیم که بین رودخانه راین و نردپارک قرار دارد و در عین حال، برای مرکز نمایشگاه یک منظر تازه خلق کنیم که از دور هم در شهر دیده می شود.»
    سایبان نیمه شفاف و درخشان به بازدیدکنندگان نمایشگاه و همایش خوش آمد می گوید و در خدمت اهداف مختلفی همچون خطوط تاکسی، ایستگاه های حمل و نقل عمومی محلی و دسترسی به پارکینگ زیرزمینی آن خواهد بود. از این طریق، بازدیدکنندگان  نمایشگاه از گذرگاه ورودی می گذرند و وارد سرسرای بزرگ شفافی می شوند که در ارتفاع 16.5 متری قرار دارد. این سرسرای بزرگ از طریق نمای خارجی تمام شیشه ای که تا 82 متر ادامه پیدا می کند به یک جلوخان می رسد و به این ترتیب، محوطه سرسرا دوبرابر می شود. اتاق کنفرانس شیشه ای طره بندی شده در طبقه بالاتر قرار دارد و تا ورودی محل اجتماع ایتریوم مانندی ادامه می کند و به این ترتیب، یک ساختار فضایی هیجان انگیز را خلق می کند. علاوه بر این، برای خدمات مورد نیازی همچون دفاتر فروش بلیط یا رختکن، 2000 متر مربع فضای در دسترس وجود خواهد داشت.
    از طریق ورودی جنوبی تازه، بازدیدکنندگان می توانند به صورت مستقیم وارد سالن 1 تازه شوند. این سالن که ادعا می شود 158 متر طول، 77 متر عرض و بدون هیچ پشتیبانی بیش از 12000 متر مربع فضا دارد، از نظر طرح بندی با سالن های 8 a & b در ارتباط خواهد بود و در مقایسه با دو سالن قدیمی 1 و 2 با هم، 558 متر مربع فضای بیش تر ارائه می دهد. از نظر ویژگی های فنی و انعطاف پذیری فوق العاده، سالن تازه بالاترین نیازهای نمایش دهندگان و بازدیدکنندگان را تحقق می بخشد و در عین حال، استانداردهای مرکزنمایش را هم به طور کلی بالا می برد. اولین طبقه سالن میزبان یک منطقه کنفرانس تازه با 6 اتاق همایش خواهد بود که آن را می توان به شکل انعطاف پذیری تقسیم بندی کرد و بسته به اهداف مورد نیاز، به اندازه های مختلف درآورد. یک پل شفاف هم طبقه اول را با مرکز کنگره فعلی مرتبط می کند.
    توماس کلاین – کالمر که مدیر واحد پیمان کار عمومی شرکت واقع در ازناربراک کوستر GmbH است، در این باره می گوید: «وظائف تعیین شده برای این کار عظیم که در طی فاز اصلی مربوط به کارهای داخلی بیش از 500 کارگر به صورت همزمان در محوطه ساخت و ساز آن مشغول کار خواهند بود، برای ما غیرمعمول نیست. بلکه نشان دهنده چالشی  است که ما بارها با آن مواجه شده ایم. خوشحالیم که افتخار دریافت این پروژه مهم را در چشم انداز دوسلدورف داشته ایم و می توانیم در شکل گیری آینده نمایشگا دوسلدورف نقش داشته باشیم.»
    نمایشگاه دوسلدورف 2030: استراتژی برای آینده
    صرف نظر از فناوری ساخت و ساز از نظر انرژی به صرفه آن، استفاده انعطاف پذیر و تسهیللات مجاور ساختمان از جمله احتیاجات مهمی هستند که در مراکز نمایشگاه آینده نگرانه امروز مورد توجه قرار می گیرند. دارنشدایت، رئیس نمایشگاه تجاری در این باره می گوید: «طی 15 تا 20 سال گذشته، در اثر جهانی شدن کسب و کار؛ نمایشگاه تجاری با تغییرات عظیمی روبرو شده است. امروزه ما مفاهیم نمایشگاه های خود را در سراسر جهان و در یک صنعت چند ملیتی پیش می بریم. در عین  حال، نمایشگاه تجاری شماره 1 ما در دوسلدورف از نظر شخصیتی دچار تغییر شده است. این نمایشگاه ها به محلی برای انتقال بین المللی دانش و شبکه بندی سهام داران تبدیل شده اند. این بخش هر چیزی را شامل می شود از دانش و شرکت های نوپا گرفته تا گروه های چند ملیتی. این یعنی کنفرانس های همراه کننده هم روز به روز مهم تر می شوند.»
    گروه شرکت های نمایشگاه دوسلدورف با استراتژی بین المللی خود به نام «نمایشگاه دوسلدورف 2030» خیلی سریع به این پیشرفت ها واکنش نشان داد. این استراتژی نه تنها گسترش سبد جهانی و تقویت فروش بین المللی را در کانون توجه فعالیت های کارآفرینی قرار می دهد، بلکه هم چنین یک برنامه اصلی برای مدرن سازی مرکز نمایشگاه ترتیب داده است که تمام اتاق های استفاده شده توسط مشتری های مرکز نمایش را پوشش می دهد. این برنامه اصلی با ساخت سالن های 6 و 7 در سال 2000 شروع شد و محور خود را بر روی ارزیابی پیوسته شرکت از پروژه های برنامه ریزی شده، با توجه به نیازهای واقعی مشتری ها معطوف کرده است. این کار در کنار دستورهای مربوط به توسعه بهره وری و پایداری صورت می گیرد. تا پاییز 206، 11 مورد از 19 سالن نمایشگاه به طور کامل بازسازی و نوسازی شده اند. در سال 2004 ورودی شمال به طور کامل نونما شده و در حال حاضر دارای یک خط راه آهن به سمت مرکز شهر و ایستگاه اصلی دوسلدورف است. ورنر دارنشدایت بر روی این مساله تاکید می کند: «به طور سنتی تمرکز و خدمات مورد نیاز را به شکل ترکیبی به مشتری ها ارائه داده ایم.» به این ترتیب، مفهوم «نمایشگاه دوسلدورف 2030» توسعه محوطه و سبد این نمایشگاه (یعنی سخت افزار و نرم افزار سازمان دهنده این نمایشگاه تجاری) را به شکل برابری مورد توجه قرار می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت