نمایشگاه طلا وجواهرمالزی با حضور ایران گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر مالزی روز جمعه با حضور نمایندگانی از اتحادیه طلا و جواهر ایران در مرکز همایش های شهر کوالالامپور پایخت این کشور جنوب شرق آسیا گشایش یافت.

نمایشگاه طلا وجواهرمالزی با حضور ایران گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از  ایرنا، جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر مالزی که بیش از 10 کشور در آن شرکت کرده اند، غرفه ای ندارد اما هیاتی به ریاست 'محمدی کشتی آرای' رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور در ایین گشایش این نمایشگاه حضور داشت.
    وی برای مذاکره با مقامات اتحادیه طلا و جواهر مالزی به منظور جذب سرمایه و همکاری های دو جانبه در بخش ساخت و عرضه جواهرات به این کشور سفر کرده است.
    نمایشگاه بین المللی طلا و واهرات مالزی به مدت چهار روز میزبان علاقمندان طلا و جواهرات و همچنین فعالان تجاری این صنعت است و اتحادیه طلا و جواهر ایران برای نخستین بار به صورت رسمی در این نمایشگاه حضور یافت.
    در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت فعال در صنعت طلا و جواهر از کشورهای مختلف از جمله مالزی، ایتالیا، ژاپن، هنگ کنگ، هند، امارات متحده عربی، میانمار، کامبوج و تایلند حضور دارند.
    در این نمایشگاه بیش از 100 هزار قطعه مختلف جواهرات در معرض دید عموم قرار گرفته است.
    'اونگ کا چوآن' وزیر دوم صنعت و تجارت خارجی مالزی در آیین گشایش نمایشگاه طلا و جواهر این کشور با ابراز خرسندی از حضور ایران در این نمایشگاه، گفت که روابط تجاری ایران و مالزی روبه افزایش است و بخش طلا و جواهرات از جمله بخش هایی مهم و مورد توجه دو کشور برای توسعه همکاری ها می باشد.
    این مقام عالیرتبه وزارت صنعت و تجارت خارجی مالزی با توجه به لغو تحریم های ایران و توافق برجام، ابراز اطمینان کرد که دو کشور می توانند شرکای تجاری خوبی برای یکدیگر باشند.
    وی با اشاره به سفر سال گذشته دکتر 'حسن روحانی' رئیس جمهوری اسلامی ایران به کوالالامپور و دیدار با 'نجیب تون رزاق' نخست وزیر مالزی و تاکید دو طرف بر توسعه همکاری های دو جانبه، گفت که میزان همکاری های دو کشور روند صعودی دارد.
    برگزاری دوره های آموزشی، انتقال فناوری های تولید مشترک، جذب سرمایه گذاری و همچنین تبادل نیروی کار حرفه ای از جمله بخش هایی است که طرف ایرانی در نمایشگاه طلا و جواهر مالزی به دنبال دستیابی به آن است.
    این نمایشگاه تا روز دوشنبه هفته آینده در مرکز همایش های شهر کوالالامپور رپا خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت