۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی برای حضوردر نمایشگاه بین المللی سنگ محلات اعلام آمادگی کردند

عصر نمایشگاه- مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی سنگ ایران گفت: ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی برای حضور در دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ نیم ورمحلات که در ۲۵ تا ۲۸ مهرماه سال جاری برگزار می شود، اعلام آمادگی کردند.

۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی برای حضوردر نمایشگاه بین المللی سنگ محلات اعلام آمادگی کردند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، محمد حلاجیان  افزود: تاکنون 350 نفر از تجار خارجی برای شرکت در نمایشگاه بین المللی ثبت نام کرده‌اند و حضور میهمانان خارجی از 18 کشور جهان در این نمایشگاه قطعی است.

    وی ادامه داد: فعالان حوزه معادن و صنایع وابسته و مصرف کننده با وجودشمار قابل توجهی از معادن سنگ اطلاع جامع از پتانسیل‌های معدنی کشور ندارند و این نمایشگاه فرصتی برای معرفی این داشته هاست که تاکنون حضور 18 استان دراین نمایشگاه نهایی شده است.
    حلاجیان گفت: با نظر مثبت وزیر صنعت، معدن و تجارت و قول مساعد ایشان در نهمین نمایشگاه سنگ ایران، نمایشگاه های سنگ ایرانبا محوریت نیم ور محلات تجمیع می شود و این خطه به منطقه جهانی در صنعت سنگ و معدن تبدیل خواهد شد.
    مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی سنگ ایران گفت: نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ نیم ور محلات 30 هزار بازدید کننده داخلی و 734 بازدید کننده خارجی داشت و پیش بینی می شود نمایشگاه امسال ضمن ارتقای کیفیت، رشد 30 درصدی در استقبال داشته باشد.
    حلاجیان افزود: از مسئولان و مقامات کشوری از جمله وزیر صنعت معدن و تجارت همراه با معاونت های معدنی و صنعتی و فعالان این صنف در کشور برای حضور در نمایشگاه دهم سنگ نیم ور محلات دعوت شده است.
    وی بیان کرد: این نمایشگاه در 10 کیلومتری جاده محلات به شهر نیم ور بعد از شهرک صنعتی شهید بابایی برپا می شود و تولیدات متنوع صنعت سنگ ایران و کشورهای دیگر در هشت سالن تخصصی در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.
    حلاجیان افزود: در بیش از 350 غرفه این نمایشگاه آخرین دستاوردهای حوزه سنگ های معدنی و تزئینی در زمینه های فرآوری سنگ های ساختمانی، معادن سنگ، ماشین آلات استخراج معدنی و فرآوری سنگ ساختمانی، قطعات و لوازم سنگ بری، معدن و ماشین آلات تخصصی و سایر صنایع وابسته به صنعت سنگ به نمایش گذاشته می شود.
    وی بیان کرد: برای برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران، فضای جدید به مساحت 6 هزار متر به فضای نمایشگاه 55 هزار متری اضافه شده و وسعت نمایشگاه به 9 هزار متر مربع رسیده است .
    شهرستان محلات قطب تولید سنگ نما کشور در فاصله 105 کیلومتری اراک واقع شده است و 55 هزار نفر جمعیت دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت