معاون استاندار لرستان خبر داد

برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در لرستان

عصر نمایشگاه:معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: برگزاری نمایشگاه در هفته پژوهش فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی استان است.

برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در لرستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از فارس، سید سعید شاهرخی عصر امروز در جلسه‌ای که به مناسبت هماهنگی لازم بین دستگاه‌های علمی و اجرایی استان در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه در هفته پژوهش فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی استان است.

    شاهرخی به تبیین نقش پژوهش در زندگی امروز پرداخت و اظهار داشت: اختصاص یک هفته به موضوع پژوهش نشان از اهمیت پژوهش در همه امور داشته و باید همه تمهیدات لازم جهت بزرگداشت هفته پژوهش صورت پذیرد.

    شاهرخی با تاکید بر لزوم زمینه‌سازی جهت معرفی و حضور همه دستاوردهای علمی پژوهشی در هفته پژوهش اظهار داشت که همه دستگاه‌های علمی به ویژه دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید با برنامه‌ریزی دقیق زمینه بروز استعدادها و عرضه دستاوردهای علمی و پژوهشی را فراهم آورند.

    شاهرخی همدلی ایجاد شده در بین دانشگاه‌های استان در راستای رشد و تعالی همه جانبه مراکز علمی و دستاوردهای پژوهش محور را مثبت ارزیابی نمود و اظهار داشت: تاسیس دبیرخانه دائمی هفته پژوهش توسط دانشگاه لرستان ابتکاری ارزشمند در این راستا است.

    این مسئول به تشریح برنامه‌های هفته پژوهش در استان پرداخت و اظهار داشت: اقدامات و برنامه‌ریزی مدونی از سوی دانشگاه‌های استان در این زمینه صورت پذیرفته است که در همین راستا از 14 تا 18 آذر برنامه‌های متنوعی در استان اجرا می‌شود.

    معاون استاندار از برگزاری نمایشگاهی با 29 غرفه در دانشگاه لرستان در هفته پژوهش جهت معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای علمی پژوهشی خبر داد و افزود برگزاری نمایشگاه‌های اینچنین فرصتی مناسب برای معرفی تولیدات علمی و پژوهشی است.

    شاهرخی در تشریح برنامه‌های دیگر این هفته در استان افزود: در هفته پژوهش علاوه بر برگزاری نمایشگاه جشنواره و همایش‌های علمی و پژوهشی در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود تا زمینه حضور افراد نخبه و عرضه توانمندی‌های علمی آن هم مهیا شود.

    معاون سیاسی استاندار لرستان تبیین نقش پژوهش و معرفی پژوهشگران بومی و استانی را از جمله وظایف رسانه ملی در استان دانست و اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز لرستان به عنوان یک رسانه ملی وظیفه دارد با تشکیل میزگردهای علمی و تولید برنامه‌های پژوهش محور در ایام هفته پژوهش زمینه حضور نخبگان مخترعان و پژوهشگران را در برنامه‌های این رسانه محقق کند.

    شاهرخی در ادامه خود از تشکیل کمیته‌ای برای ارزیابی عملکرد کمیته‌ها و دستگاه‌های عضو در هفته پژوهش خبر داد و اظهار داشت: پس از ارائه گزارشات این کمیته از دستگاه‌هایی که بیشترین سهم را در برگزاری مطلوب این هفته داشته باشند، توسط مدیریت ارشد استان تقدیر می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت