پانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب در ارومیه برگزار می شود

عصر نمایشگاه- مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی از برپایی پانزدهمین دوره نمایشگاه سراسری کتاب در ارومیه خبر داد.

پانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب در ارومیه برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از  اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی،مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی  گفت: نمایشگاه سراسری کتاب آذربایجان غربی از ٢٨ شهریور تا ٢مهرماه امسال در در ارومیه برگزار می‌شود.
    حجت الاسلام محمد باقر کریمی در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه کتاب استان که به منظور ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاه‌های اجرایی برگزار گردید افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب فرصتی بسیار مناسب برای بهره‌برداری قشر دانش‌آموز‌، دانشجو‌، فرهنگی و همه اقشار از گنجینه‌های حوزه نشر و کتاب است که می‌بایست با برنامه‌ریزی مدون از این رویداد علمی و فرهنگی استفاده بهینه را برد.
    وی برپایی نمایشگاه کتاب را فرصتی مناسب برای تبادل فکر و اندیشه برای همه فعالان و اندیشمندان و فرصتی مغتنم برای دعوت از صاحبان فکر و اندیشه و چهره‌های علمی در این مکان و برگزاری جلسات هم‌اندیشی و گفت‌وگوهای علمی بین اساتید و دانشجویان و علاقه‌مندان ذکر کرد.
    وی افزود: در راستای حمایت از علاقه‌مندان، کتاب ها با تخفیف ٣۰ درصد در اختیار دانش‌آموزان‌، دانشجویان و سایر بازدید کنندگان قرار داده شود.
    وی اضافه کرد :از همه دستگاه‌های اجرایی به وی‍ژه صدا و سیمای مرکزاستان خواست تا با انجام تبلیغات مؤثر از قبل از برگزاری نمایشگاه و در حین برگزاری در اطلاع‌رسانی به مردم و علاقه‌مندان اقدامات مؤثری را انجام نمایند‌.

    حجت‌الاسلام محمد باقر کریمی با بیان این که از تمام دستگاه‌های اجرایی استان ‌به ویژه شهرداری، مخابرات، دانشگاه‌ها،‌ نیروی انتظامی  و ... درخواست همکاری و همیاری ‌برای برپایی هر چه بهتر نمایشگاه سراسری کتاب را ‌داریم، افزود: برای برپایی نمایشگاه کتاب ‌تلاش‌های زیادی صورت گرفته و امیدواریم ‌بتوانیم در این هفته میزبان خوبی برای میهمانان نمایشگاه باشیم.

    گفتنی است : پانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه  28 شهریور ماه امسال با حضور ٤۰۰ ناشردر بیش از ١٧۰ غرفه و  به مدت یک هفته برگزار می شود .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت