"کتاب ورزشکاران پیشکسوت در یک نگاه" در زنجان رونمایی شد

عصر نمایشگاه- "کتاب ورزشکاران پیشکسوت در یک نگاه" در حاشیه نمایشگاه عکس پیشکسوتان در زنجان رونمایی شد.

"کتاب ورزشکاران پیشکسوت در یک نگاه" در زنجان رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  خبرگزاری تسنیم از زنجان، سید بیوک موسوی در مراسم نمایشگاه عکس پیشکسوتان ورزشی ضمن ادای احترام به شهدای ورزشکار اظهار داشت: این برنامه‌ها سبب قدردانی اقشار مختلف جامعه از پیشکسوتان می‌شود.

    وی افزود: برای داشتن جامعه‌ای سالم باید در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری کرد و باید این را باور کنیم که ورزش ارزش بالایی دارد و هرچقدر بتوانیم در این امر سرمایه‌گذاری کنیم همانقدر موفق هستیم چون که هزینه به ورزش یک نوع سود است.

    معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان با ابراز خرسندی از عملکرد کسانی که سبب رونق ورزش‌های همگانی و قهرمانی در استان شده‌اند، گفت: برای ارزیابی اقدامات اداره‌کل ورزش و جوانان استان باید میزان رضایت پیشکسوتان را در مورد پیشرفت استان پرس‌وجو کرد.

    موسوی با اشاره به اینکه توسعه ورزش به کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر خواهد شد، بیان کرد: امروز با آسیب‌های فراوانی مواجه هستیم.

    علی جوان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مراسم اظهار داشت: پیشکسوتان ورزشی در همه جای دنیا قابل احترام و از جایگاه والایی برخوردار هستند.

    وی بیان‌ اینکه پیشکسوتان ورزشی بدون هیچ‌ چشم‌داشتی تجربه‌های خود را در اختیار جوانان می‌گذارند، گفت: پیشکسوتان ورزشی فراز و نشیب‌های فراوانی را کشیدند و به آسانی پیشکسوت ورزشی نشده‌اند.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تقدیر از عملکرد ورزشکاران قدیمی گفت: در گذشته ورزشکاران به فکر مسائل مادی نبوده‌اند و فقط عشق به وطن و میهن ورزش می‌کردند.

    وی با اشاره به اینکه احترام و ارزش قائل شدن به پیشکوستان نشان از بالندگی آن جامعه است، تصریح کرد: فرهنگ غنی ایرانی و آموزه‌های دینی به ما آموخته است که احترام به پسشکسوتان و سالمندان یک ارزش باشد.

    جوان با تقدیر از برگزاری جشنواره‌های مربوط به پیشکسوتان گفت: پیشکسوت مانند پیش‌نمازهای مسجد ارزشمند است و ما هرکاری برای این بزرگواران انجام دهیم کم است.

    وی گفت: ورزش قوی امروزه زنجان مدیون ورزشکاران قدیمی و پیشکسوت زنجانی است و تقدیر امروزه پیشکسوتان سبب روحیه جوانان ورزشکار می‌شود.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه کتاب و حمایت از کتاب سبب پیشرفت جامعه می‌شود،خاطرنشان کرد: رونمایی از کتاب پیشکسوتان ورزشکار زنجانی که نخستین کتابی است که منتشر می‌شود کار بسیار نیک و پسندیده‌ای است و جای تقدیر دارد.

    وی با بیان اینکه پیشکسوتان ورزشکار زنجانی حرف‌های بسیاری در سینه دارند، گفت: اگر بخواهیم حرف‌ها و تجربیات آنان را روی کاغذ بیاوریم چندین هزار جلد کتاب می‌شود.

    در پایان مراسم کتاب ورزشکاران پیشکسوت در یک نگاه با جمعی از پیشکسوتان ورزشی استان و مقامات بلندرتبه استانی ضمن گرامیداشتن یاد شهدای ورزشکار رونمایی شد و عکس یادگاری در کنار این کتاب انداخته شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت