مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین:

حضور استان قزوین در نمایشگاه توانمندی های صادراتی اوکراین

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از حضور استان قزوین در نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در «کی یف» اوکراین خبر داد.

حضور استان قزوین در نمایشگاه توانمندی های صادراتی اوکراین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از مهر ؛ هادی طاهرخانی اظهار کرد: دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صادراتی ایران از 21 لغایت 24 شهریور ماه96  در مرکز نمایشگاهی بین المللی کی یف به صورت پاویون های تخصصی برگزار خواهد شد.

    وی افزود: صنعت نمایشگاهی بعنوان کارآمدترین ابزار بازاریابی، جایگاه ویژه ای در بین صاحبان کالا و خدمات را دارا است و با رعایت اصول بازاریابی، شناخت بازارها و برنامه ریزی صحیح، مشارکت در نمایشگاههای بین المللی  می تواند کمک بسیار موثری را در راستای  نیل به اهداف توسعه صادرات غیر نفتی داشته باشد.

    وی یادآور شد:استان قزوین با دارا بودن نیروی انسانی متخصص و همچنین استقرار شهرک های صنعتی، پتانسیل و توانمندیها در حوزه های صنعت، کشاورزی، غذایی، بهداشتی و... بستر مناسبی را برای معرفی توانمندی ها در بازارهای خارجی فراهم می کند.

    طاهرخانی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ظرفیت های صادراتی استان قزوین خواهد بود و  این نمایشگاه در 8 پاویون 1-زیرساخت ها، انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی2- شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری3-صنایع غذایی، کشاورزی و ماشین آلات4-مبلمان، فرش، دکوراسیون، لوازم منزل و آشپزخانه5-صنعت ساختمان، مصالح ساختمانی و ماشین آلات 6-صنایع سبک و سنگین، خودرو، صنایع هوایی و حمل و نقل7-صنایع دارویی و بهداشتی، تجهیزات بیمارستانی8-گردشگری، صنایع دستی، آثار فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افزود: همچنین اعزام هیئت تجاری با حضور مسئولین و مقامات استان به منظور گفتگو و شناخت فرصت های تجاری انجام خواهد شد.

    وی در پایان گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 6-33695901-028 تماس حاصل و یا به شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت