فراخوان پیش‌ثبت‌نام حضور در نمایشگاه مطبوعات ۹۶ منتشر شد

عصر نمایشگاه- مشاور اجرایی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتشار پیش ثبت نام متقاضیان حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از چهارم تا دهم شهریورماه ۹۶ خبر داد.

فراخوان پیش‌ثبت‌نام حضور در نمایشگاه مطبوعات ۹۶ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از ایرنا؛ مهران عباسی انارکی افزود: به منظور برآورد تعداد متقاضیان و برنامه ریزی برای پیش بینی فضای مورد نیاز و گروه بندی موضوعی، تأمین امکانات نمایشگاهی، تدارکات و تهیه خطوط مخابراتی و اینترنتی مورد نیاز و دیگر امکانات، در این مرحله نسبت به پیش ثبت نام متقاضیان نمایشگاه امسال اقدام خواهد شد.
    وی افزود: ثبت نام مرحله پیش‌ثبت‌نام حضور در نمایشگاه مطبوعات از طریق وبسایت نمایشگاه به نشانی pressexpo.ir انجام خواهد شد.
    عباسی انارکی زمان برگزاری بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات را نیمه اول آبان ماه اعلام کرد و اظهار داشت: امسال نیز نمایشگاه مطبوعات در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

    **ضوابط و شرایط شرکت در نمایشگاه
    مشاور اجرایی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد درباره ضوابط و شرایط شرکت در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات نیز توضیح داد: رسانه هایی که اطلاعات آنها در سامانه جامع رسانه های کشور به نشانی e-rasaneh.ir موجود نباشد، امکان پیش ثبت نام و حضور در نمایشگاه را ندارند و تاد برگزاری نمایشگاه تعهدی برای پذیرش و تأمین غرفه برای رسانه هایی که پیش ثبت نام نکرده اند، نخواهد داشت.
    عباسی انارکی تاکید کرد: «پیش ثبت نام» به منزله قطعیت ثبت نام نیست و متراژ پایه غرفه ها و ضوابط تخصیصی بعد از پیش ثبت نام و برآورد میزان تقاضاها مشخص و به رسانه ها اعلام خواهد شد.
    به گفته وی براساس شرایط موجود در این فراخوان تصمیم گیری در خصوص تعیین گروه نهایی هر رسانه توسط ستاد نمایشگاه صورت می گیرد و چنانچه خود رسانه در پیش ثبت نام، ‌گروه خود را به درستی انتخاب کرده باشد تغییری داده نمی شود و همچنین رسانه‌های اختصاصی تک زمینه ای علاوه بر گروه آموزشی - تخصصی، امکان انتخاب گروه مرتبط با زمینه انتشار خود را نیز دارند.
    عباسی انارکی خاطرنشان کرد: برای رسانه های بخش خصوصی، تعرفه واگذاری غرفه ها با 50 درصد تخفیف محاسبه می شود و رسانه‌های استانی نیز با توجه به متراژ درخواستی از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد که جدول آن از طریق سایت معاونت مطبوعاتی منتشر خواهد شد.
    وی ادامه داد: همچنین جانمایی «گروه» هر رسانه به عهده ستاد برگزاری و جانمایی «غرفه» هر رسانه در گروه مربوطه، پس از ثبت نام قطعی، توسط خود رسانه و براساس انتخاب روی نقشه به صورت آنلاین انجام می گیرد و هزینه غرفه صرفا از طریق درگاه بانکی سایت نمایشگاه قابل واریز خواهد بود.
    دییگر شرایط و ضوابط شرکت در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات:
    - برای هر ١٢ متر غرفه و کمتر از آن، حداکثر ٢ عدد کارت متصدی غرفه صادر خواهد شد.
    - نهایت ارتفاع سازه های نمایشگاه ٣,٥ متر است و زمان پیش بینی شده برای ساخت و ساز غرفه ٣ روز است.
    - سایر شرایط و مشروح ضوابط اجرایی و فنی همزمان با ثبت نام قطعی منتشر می شود.
    - در صورت محدودیت فضا، رسانه هایی که نامنظم منتشر می شوند، پذیرش نشده و مبلغ واریزی بابت پیش ثبت نام عودت داده می شود. نشریاتی که منتشر نمی شوند، امکان حضور در نمایشگاه ندارند.
    - پس از ثبت نام قطعی و گروه بندی نهایی رسانه های متقاضی حضور در نمایشگاه مطبوعات، در مرحله جانمایی الکترونیک، رسانه های برتر نمایشگاه سال گذشته و رسانه های دارای ضریب کیفی بالا (بعد از تصویب در شورای سیاستگذاری نمایشگاه اعلام می شود)، از اولویت انتخاب مکان غرفه برخوردار خواهند بود . این مزیت شامل غرفه های انتخاب شده تحت عنوان «غرفه فعال» در سال 95 نمی شود.
    - در صورت انصراف از حضور در نمایشگاه، هزینه های دریافت شده برای پیش ثبت نام و همچنین ثبت نام قطعی، برگردانده نمی شود.
    - بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری نمایشگاه، پس از پیش ثبت نام و بر اساس میزان تقاضا، یک یا چند بخش از گروه‌های 17 گانه نمایشگاه (به جز گروه سیاسی- اقتصادی) در طبقه فوقانی مصلی جانمایی خواهند شد.
    14. نشریات مشمول بسته‌ حمایتی 96 و نشریات بخش خصوصی نوپا (دریافت مجوز از مهر 95) از تخفیف ویژه 30 درصدی برخوردار خواهند شد.

    ** صرفا مؤسسات مطبوعاتی، رسانه و مجموعه‌های زیر می توانند در نمایشگاه شرکت می کنند:
    براساس فراخوان منتشره صرفا مؤسسات مطبوعاتی، رسانه و مجموعه‌هایی که می توانند در نمایشگاه شرکت کنند:
    - مؤسسات مطبوعاتی، روزنامه ها، هفته نامه ها، دو هفته نامه ها، ماهنامه ها، دو ماهنامه ها، فصلنامه ها
    - خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و اطلاع رسانی
    - تشکل های عضو شورای هماهنگی تشکل های مدیریتی مطبوعاتی و شورای هماهنگی تشکل های روزنامه نگاری
    - صنایع خدمات مرتبط با حوزه رسانه و اطلاع رسانی ( چاپ، کاغذ، توزیع، کانهای آگهی و تبلیغاتی، موسسات آموزش های تخصصی، نرم افزارهای اطلاع رسانی و ...)
    - روابط عمومی دستگاه ها و سازمان های دولتی
    - نمایندگی های رسانه های خارجی در تهران
    در این مرحله به منظور جلوگیری از ورود متقاضیان غیر واقعی، برای متقاضیان غرفه های 6 متری (کانتر ویژه) مبلغ یک میلیون ریال، برای متقاضیان غرفه‌های 12 و 24 متری، دو میلیون ریال و از متقاضیان غرفه‌های 48 و 96 متری 10میلیون ریال دریافت می شود و مبالغ قید شده در هنگام ثبت نام قطعی و واریز هزینه واگذاری غرفه، محاسبه و از رقم نهایی کسر می شود.
    در صورت عدم ثبت نام قطعی، مبلغ پیش ثبت نام عودت داده نمی شود و زمان ثبت نام قطعی و انتخاب محل غرفه (جانمایی الکترونیکی) در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.
    جدول گروه های اولیه نمایشگاهی، اندازه متراژ و مساحت غرفه ها، عناوین گروه ها و سایر توضیحات نیز از طریق سلیت معاونت مطبوعاتی منتشر خواهد شد. کمیته اجرایی ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از طریق شماره تلفن های 84095179 ، 84095168 و ۰٩٣٦٤٣٤٨۰۰١ همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ٨ تا ١٧ پاسخگوی سوالات متقاضیان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت