نمایشگاه اسباب بازی در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه

عصر نمایشگاه- دومین دوره ی نمایشگاه کودک و اسباب بازی با استقبال پر شور و کم سابقه ی خانواده ها و کودکان در سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی هنری ارومیه با شور و حال خاصی از ۳۱ مرداد ماه تا ۶ شهریور ماه در حال برگزاریست .

نمایشگاه اسباب بازی در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از راه دانا؛دومین دوره از نمایشگاه اسباب بازی ارومیه با شعار لحظاتی با کودکانمان باشیم در مجتمع فرهنگی هنری شمس ارومیه از 9 صبح تا 21 شب  با استقبال کم سابقه ی خانواده ها در حال برگزاریست .

    تولید کنندگان ، وارد کنندگان و فروشندگان اسباب بازی با به نمایش گذاشتن محصولات جدید خود میزبان سطح علاقمندی خانواده ها و فرزندانشان  نسبت به محصولات جدید خود می باشند و بهترین فرصت برای ارزیابی رضایت مندی خانواده ها و فرزندانشان و ارتباط گیری مستقیم با آنها در فضای نمایشگاهی می باشد .

    از نکات قابل توجه این دوره از نمایشگاه اسباب بازی خودنمایی محصولات خارجی ازجمله عروسک های باربی و سایر شخصیتهای کارتونی وابسته به فرهنگ غربی می باشد که بیشتر از همه در این نمایشگاه جلب توجه می کند.

    از معدود محصولات به نمایش گذاشته شده تولید داخل در این نمایشگاه عروسک های غول پیکر بابا نوروز می باشد که با طراحی نامناسب و با چهره ای  ترسناک در ورودی نمایشگاه سوژه ی خوبی برای گرفتن عکس سلفی شده است.

    هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی اسباب بازی های موثر در رشد جسمی و ذهنی کودکان و ایجاد فضای فرهنگی در توسعه سرگرمی در بین کوکان می باشد.

    در حاشیه ی این نمایشگاه یکی از واردکنندگان عروسک و اسباب بازی ارومیه در گفتگو با خبرنگار سیلوانا نیوز عدم حمایت دولت از تولیدکنندگان داخلی را دلیل اصلی واردات اسباب بازی دانست و گفت ؛ مشکلات متعددی همچون عدم حمایت دولت از واحد های تولید کننده اسباب بازی ؛ مالیات های سرسام آور و نبود زیر ساخت مناسب برای تولید از جمله مشکلات تولید کنندگان داخلی می باشد و به همین جهت واردات اسباب بازی از کشورهایی همچون چین و آلمان به مراتب با صرفه تر از محصولات داخلی می باشد.

    نمایشگاه کودک و اسباب بازی از 31 مرداد الی6 شهریور ماه به مدت شش روز در محل نمایشگاه صنایع دستی مجتمع فرهنگی هنری ارومیه میزبان علاقمندان و خانواده های آنان می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت