مدیرعامل سایت نمایشگاهی استان کرمان

باید صنعت نمایشگاهی مستقل تشکیل شود

عصر نمایشگاه- با نگاهی به وضعیت نمایشگاه‌ها و تنوع خدمات و افراد حاضر در بخشهای گوناگون از جمله سایت‌ها، مجریان، غرفه سازان و غیره، قطعا نیاز به تشکیل یک اتحادیه فراگیر احساس می‌شود.

باید صنعت نمایشگاهی مستقل تشکیل شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از گسترش امید فدایی  مدیرعامل سایت نمایشگاهی استان کرمان گفت: بدون شک یکی از نیاز‌های امروزی این صنعت تاثیرگذار، بحث تشکیل اتحادیه‌ای قدرتمند در جهت پیگیری مطالبات صنعتی است. مطالباتی که همواره به دلیل نبود یک اتحادیه مستقل تا به امروز در بیشتر موارد بدون پاسخ و راه‌حل باقی مانده‌اند. با نگاهی به وضعیت نمایشگاه‌ها و تنوع خدمات و افراد حاضر در بخشهای گوناگون از جمله سایت‌ها، مجریان، غرفه سازان و غیره، قطعا نیاز به تشکیل یک اتحادیه فراگیر احساس می‌شود.

    دغدغه اصلی خیلی از فعالان نمایشگاه شناسایی این فعالیت به عنوان یک صنعت مستقل و شخصیت بخشیدن به آن است. با نگاهی به دغدغه‌های فعالان متوجه موارد مختلفی می‌شویم که هر یک از آنها به تنهایی چالش بزرگی برای همه فعالان رقام زده است.  مواردی از جمله هزینه محاسبه برق در سایت‌ها،‌ مباحث مالیاتی و بیمه از جمله این مشکلات است.

    ضمن اینکه نبود استانداردهای تعریف شده در برگزاری نمایشگاه‌ها، موازی کاری و فاصله گرفتن از بحث تخصصی و ورود افراد غیر متخصص به این صنعت نیز به یک عامل افت در این صنعت تبدیل شده که با تشکیل یک اتحادیه فراگیر و قدرتمند با تمامی بخشهای مرتبط با نمایشگاه می‌توان شرایط مناسبی برای حل این موارد فراهم کرد.

    یک مورد دیگر که نیاز به ایجاد یک اتحادیه فراگیر را در صنعت نمایشگاه کشور ضروری می‌کند جایگاه ویژه ایی است که درحال‌حاضر با توجه به کسب کرسی ریاست منطقه خاورمیانه و افریقا در انجمن جهانی یوفی توسط شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران به‌دست آمده است.  با توجه به جایگاهی که اکنون داریم نیاز به تقویت صنعت نمایشگاهی ایران برای ارتقاء سطح برگزاریها و برنامه یزی برای کسب کرسی‌های بالاتر در یوفی به شدت احساس می‌شود.

    البته باید یک نکته اساسی را در ایجاد این اتحادیه مدنظر قرار داد و آنهم ایجاد وبالا بردن روحیه وهمکاری تیمی در بین فعالان این صنعت است که هم شامل بخشهای خصوصی می‌شود و هم شامل بخشهای دولتی که اگر این اتفاق به خوبی صورت بپذیرد باعث تحول بزرگ وپیشرفت در صنعت نمایشگاهی کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت