نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در اوکراین(۱۷)

پاویون قزوین با ۱۲ غرفه در نمایشگاه ایران در اوکراین حضور دارد

عصر نمایشگاه-مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: پایوین استان قزوین با ۱۲ غرفه و هیئت تجای ۵۵ نفری در دومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در اوکراین حضور فعال دارد.

پاویون قزوین با ۱۲ غرفه در نمایشگاه ایران در اوکراین حضور دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸:۰۰

    هادی طاهر خانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با عصر نمایشگاه اظهار داشت: اوکراین پر جمعیترین کشور اروپایی و بعد از روسیه پهناورترن کشور در این قاره است از این رو مقصد بسیار مناسبی برای عرضه کالاها و محصولات صادراتی ایران و علی الخصوص استان قزوین به شمار می رود؛ لذا در سال اقتصاد مقاومتی برای حمایت از تولید ملی تصیم بر این شد تا در این نمایشگاه شرکت کنیم و به ارائه توانمندی های استان قزوین در این نمایشکاه به پردازیم.

    طاهر خانی خاطر نشان کرد: در پایوین استان قزوین در نمایشگاه توانمندی های ایران در اوکراین 12 غرقه برقرار خواهد بود که شرکت هایی بزرگ و صاحب نام استان قزوین اقدام به ارائه  توانمندی های خود در آن ها می کنند.

    همچنین سه غرفه بزرگ که مربوط به شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین و سازمان جهاد کشاورزی این استان در این نمایشگاه برپا شده اند که در غرفه نمایشگاه بین المللی اقدام به نمایش توانمندی های گردشگری استان، در غرفه شهرک های صنعتی توانمندی های صنعتی و تولیدی استان و در غرفه سازمان جهاد کشاورزی تولیدات کشاورزی و صادراتی این استان نظیر پسته، فندق، کشمش و... در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

    وی ابراز امیدواری کرد در خلال روزهای برگزاری این نمایشگاه شاهد امضا قرار داد های خوب تجاری باشیم و ظرفیت های استان قزوین را به طور کامل به تجار اوکراینی نشان دهیم.

    طاهرخانی با اشاره به هیئت تجاری استان قزوین اعلام کرد: هیئت تجاری این استان شامل حدود پنجاه و پنج نفر از مدیران دولتی و تجار استان هستند که از این میان می توان به رئیس اتاق بازرگانی استان، مدیر کل جهاد کشاورزی، مدیرعامل شهرک های صنعتی استان، مدیرعامل سازمان همیاری، معاونت سازمان صنعت، معدن و تجارت، و بسیاری از تجار و بازرگانان استان قزوین اشاره کرد که طی روز های برگزاری این نمایشگاه برنامه های مختلف و نشست های زیادی را با هیئت های اوکراینی خواهند داشت.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین حضور در این نمایشگاه را در جهت توسعه روابط دوجانبه بین استان قزوین و کشور اوکراین دانست و اظهار داشت: امیدواریم در زمینه های مختلف مثل گردشگری و تجارت به دستاورد های خوبی در این نمایشگاه دست پیدا کنیم و مسیر افزایش صادرات ربه این کشور بزرگ را هموار کنیم.

    شایان ذکر است نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در اوکراین ار 21 شهریور مان به مدت 4 روز در شهر کی یف برپا خواهد بود.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت