رئیس کارگروه تعاملات استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد

معرفی ظرفیت های نشر ۹ استان در نمایشگاه کتاب تهران

عصر نمایشگاه- رئیس کارگروه تعاملات استانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری روز استان‌ها در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: ۹ استان کشور در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران با برگزاری سلسله نشست‌ها به معرفی ظرفیت‌های استانی خود در حوزه چاپ و نشر می‌پردازند.

معرفی ظرفیت های نشر ۹ استان در نمایشگاه کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، همایون امیرزاده رئیس شورای تعاملات استانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نشست این شورا در روز دوشنبه (24 اسفند) گفت: بر اساس مصوبه شورای تعاملات استانی 9 استان کشور در ایام برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران به معرفی ظرفیت‌ها و برنامه‌های آن استان در حوزه نشر خواهد پرداخت.

    وی افزود: هر یک از این استان‌ها در روزها تعیین شده با برگزاری سلسله‌ نشست‌های تخصصی در بخش‌های مختلف نمایشگاه به معرفی صنعت نشر استان و چشم‌انداز آن در آینده می‌پردازد. همچنین استان ها می توانند با تعاملات خود از هنرمندان، گروه های موسیقی و... استان برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران دعوت به عمل آورند تا در ایام برگزاری نمایشگاه به برگزاری برنامه بپردازند.


    امیرزاده عنوان کرد: این استان‌ها بر اساس روزهای نمایشگاه به ترتیب عبارتند از: تهران (16 اردیبهشت)، اصفهان (17 اردیبهشت)، ایلام (18 اردیبهشت)، بوشهر (19 اردیبهشت)، خوزستان (20 اردیبهشت)، گلستان (21 اردیبهشت)، یزد (22 اردیبهشت)، لرستان (23 اردیبهشت) و سمنان (24 اردبهشت).

    شایان ذکر است ،بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 15 تا 25 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.


     

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت