مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد

حضور کنسرسیوم صادراتی خوشه فرآوری انگور قزوین در نمایشگاه مسکو

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: با هدف توسعه بازار صادراتی کشمش استان، کنسرسیوم صادراتی خوشه فرآوری انگور(تکوین) در نمایشگاه مواد غذایی مسکو حضور پیدا می‌کند.

حضور کنسرسیوم صادراتی خوشه فرآوری انگور قزوین در نمایشگاه مسکو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، حمیدرضا خانپور  اظهار داشت: در پی نخستین حضور موفق کنسرسیوم صادراتی تکوین قزوین در نمایشگاه مواد غذایی مسکو طی سال گذشته و با هدف توسعه بازار صادراتی کشمش استان که منجر به تأسیس دفتر فروش در مسکو شده بود، خوشبختانه در یک سال گذشته موفق به صادرات 700 تن کشمش به روسیه شدیم.

    وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت تمام اعضا خوشه صنعتی فرآوری انگور در این کنسرسیوم و انجام چنین فعالیت‌های گروهی در سایر بازارها روزبه‌روز بر رونق بازار کشمش استان قزوین افزوده شود.

    مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از برگزاری همایش فرصت‌های تجاری ایران و روسیه با حضور تجار و مقامات بازرگانی ایران و روسیه جهت طرح مشکلات و ارائه راهکارهای حل محدودیت‌های صادرات به روسیه  و بازدید مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه از غرفه کنسرسیوم صادراتی فرآوری خوشه انگور قزوین(تکوین ) در حاشیه برگزاری نمایشگاه world food مسکو خبر داد.


    خانپور یادآور شد: دفتر کنسرسیوم صادراتی تکوین با هدف حمایت و مشارکت تمامی اعضای خوشه فرآوری انگور قزوین و زمینه‌سازی برای حضور پرتوان در بازارهای خارجی به ویژه کشور روسیه، حذف واسطه‌ها و بهره‌گیری از سرمایه اجتماعی اعضا کنسرسیوم در سال گذشته در مسکو با جدیت راه‌اندازی شد.

    گفتنی است، فعالیت 60 واحد صنعتی در تولید محصولات فرآوری انگور در استان قزوین که یکی از اولویت‌ها و ظرفیت‌های مهم بوده و ظرفیت بالایی در افزایش تولید، صادرات، توسعه اشتغال پایدار و همچنین تولید ثروت در استان دارد و براساس معیارهای تعیین شده، خوشه صنعتی فرآوری انگور به عنوان خوشه اولویت‌دار انتخاب شده و در حال توسعه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت