برگزاری هشتمین نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران در آذرماه

عصر نمایشگاه-هشتمین نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران از ۷ لغایت ۱۰ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه هوایی تهران (روبه‌روی پارک ارم) مطابق هر ساله با تولی‌گری اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران به‌عنوان تنها تشکل صنفی بخش خصوصی صنعت هوافضای کشور و با مشارکت فعال سازمان صنایع هوایی به عنوان بزرگ‌ترین متولی صنعت طراحی و ساخت وسایل پرنده در ایران برگزار می‌شود.

برگزاری هشتمین نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران در آذرماه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمیشگاه» به نقل از تین‌نیوز، اولین دوره این نمایشگاه در سال 1389 در حالی برگزار شد که کشور با شرایط تازه‌ای از تحریم مواجه شده بود و این رویداد توانست در آن دوره تحولی را در حوزه نمایشگاه های هوایی ایران ایجاد کند.

    مسعود قاسمی، رئیس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران در مورد هشتمین دوره این نمایشگاه به خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز گفت: هشتمین دوره نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران با حضور پررنگ شرکت‌های عضو اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران که تاکنون به نزدیک 250 شرکت رسیده‌اند و همچنین با همکاری و حضور موثر سازمان صنایع هوایی در مکانی که سه دوره بسیار موفق اول نمایشگاه برگزار شد، دایر خواهد شد.

    وی با اشاره به لزوم بسط و گسترش ارتباطات شرکت‌ها و فعالان حوزه صنعت هوایی و هوافضای کشورمان افزود: نمایشگاه اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران در هفت دوره گذشته خود توانست بستری مفید و کم هزینه را برای حضور و تعامل کلیه فعالان این صنعت فراهم آورد و رمز موفقیت این نمایشگاه در دوره‌های متمادی را می‌توان همین رویکرد هدفمند و برنامه‌ریزی شده برشمرد.

    دبیر اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران در مورد اهداف برگزاری نمایشگاه هشتم یادآور شد: شرکت‌های عضو اتحادیه صنایع هوایی و فضایی را طراحان و سازندگان انواع سامانه‌ها و زیرسامانه‌ها و قطعات مورد استفاده در صنعت هوافضا تشکیل می‌دهند لذا تمرکز نمایشگاه روی زنجیره تامین خواهد بود؛ اما سایر حوزه‌های صنعت هوایی مانند خدمات و عملیات نیز همچون سال گذشته به عنوان بهره‌برداران این زنجیره در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    قاسمی در مورد دیگر رویکردهای نمایشگاه هشتم توضیح داد: یکی از اهداف این نمایشگاه در کنار اهداف تجاری و فناورانه، توسعه فرهنگ عمومی هوایی و هوانوردی است؛ لذا همواره در دوره‌های قبل و به ویژه در دورانی که نمایشگاه در محل نمایشگاه روبروی پارک ارم برگزار می‌شد شاهد بودیم که برنامه‌های آموزشی و ترویجی جانبی و مسابقات مختلفی در این رویداد با حضور عامه مردم شکل می‌گرفت.

    وی افزود: اتحادیه رسماً برای چنین برنامه‌هایی هزینه می‌کرد و امسال نیز با توجه به بازگشت نمایشگاه به مکان اصلی خود امیدواریم شاهد استقبال گسترده مردم باشیم.

    قاسمی با اشاره به زمینه‌های مهیا شده در اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران برای استفاده از همه ایده‌ها و پتانسیل‌های موجود یادآور شد: از کلیه شرکت‌ها و فعالان حوزه هوایی و هوافضا و همچنین کلیه اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی برای حضور در نمایشگاه و همچنین همکاری و همفکری در آن دعوت به عمل می‌آوریم.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت