معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران خبرداد :

برپایی ۸۰۰ غرفه صنایع دستی و گردشگری در استان

عصر نمایشگاه- موسوی از راه اندازی نمایشگاه ملی صنایع دستی در بوستان ملل ساری خبر داد و افزود: این نمایشگاه در۸۰ غرفه و با حضور بیش از ۷۰ هنرمند صنایع دستی از ۱۹ استان در سومین روز نوروز ۹۵ افتتاح می شود.

برپایی ۸۰۰ غرفه صنایع دستی و گردشگری در استان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایلنا، سید رحیم موسوی اظهار داشت: صنایع دستی  و هنرهای سنتی بیانگر فرهنگ ان جامعه است که در کشور ما ترویج این فرهنگ به خوبی نمود پیدا کرده است.

    وی از برپایی 800 غرفه صنایع دستی و گردشگری در استان اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه ها در شهرهای تنکابن، رامسر، نوشهر در ایام تعطیلات نوروزی دایر است.

    معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی  مازندران همچنین از برپایی نمایشگاه صنایع دستی  در در باغ موزه عباس آباد اشاره کرد وگفتک درآمد حاصل از فروش این محصولات صرف امور خیریه و نهادهای حمایتی استان می شود.

    موسوی از راه اندازی نمایشگاه ملی صنایع دستی در بوستان ملل ساری خبر داد و افزود: این نمایشگاه در 80 غرفه و با حضور بیش از 70 هنرمند صنایع دستی از 19 استان در سومین روز نوروز 95 افتتاح می شود.

    وی عنوان کرد: این نمایشگاه که آثار صنایع دستی را در این نمایشگاه به معرض تماشا می گذارد بصورت بازارچه نوروزی است که تا 13 فروردین درپارک ملل مرکز استان دایر خواهد بود.

    موسوی دسترسی اسان مردم به صنایع دستی و آثار هنری را مستقیم و بدون واسطه را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: این موجب رونق اقتصادی و گسترش فرهنگ بومی در استان می شود.

    معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی  مازندران ، اظهار داشت: صنایع دستی و هنرهای سنتی نشان از تمدن و فرهنگ مردم ایران اسلامی است بنابراین می طلبد تا همه ما در حفظ این میراث گرانبها تلاش کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت