نایب رئیس هیئت مدیره انجمن غرفه سازان:

نمایشگاه تجهیزات و خدمات نمایشگاهی ایران حرکتی رو به جلوست

عصر نمایشگاه- نایب رئیس هیئت مدیره انجمن غرفه سازان صنعت غرفه سازی ایران ابراز امیدواری کرد با برگزاری نمایشگاه تجهیزات و خدمات نمایشگاهی ایران بتوان این صنعت را ارتقا داد و در حرکت رو به جلویی برای این صنعت متصور شد.

نمایشگاه تجهیزات و خدمات نمایشگاهی ایران حرکتی رو به جلوست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»، علیرضا جهان پناه نایب رئیس هیئت مدیره انجمن غرفه سازان  با بیان این مطلب اظهار داشت: جامعه جوان غرفه سازی در کشور رشد شتابانی داشته لیکن این رشد همگون نبوده و سرمایه گذاری در زیر ساختها و دانش فنی تقریبا از ١٢ سال قبل متوقف شده و یا بسیار اندک بوده است.


    پس از برجام، زمینه مناسبی برای توسعه صنعت نمایشگاهی و غرفه سازی فراهم آمده و بسیار امیدوارم این نمایشگاه در رشد سریعتر این صنعت موثر باشد.     


    وی افزود: چنانچه این نمایشگاه با یک  کنفرانس و سمینارهای تخصصی همراه میشد، میتوانست از طریق فرهنگ سازی و آموزش  تاثیر بیشتری در توسعه صنعت غرفه سازی و نمایشگاه داشته  باشد.


    مشارکت در یک نمایشگاه فرصتی برای تعامل صنفی رو در رو، ارائه و به مسترکت گذاشتن ایده های جدید، وافزایش ظرفیت ها از طریقی همکاری بین شرکتها و تیم هامی باشد، ما از اعضا خود برای مشارکت در این نمایشگاه دعوت خواهیم کرد.


    جهان پناه اظهار داشت: یکی از ضعف های مهم در غرفه سازی به روز نشدن روش های طراحی و ساخت غرفه ها می باشد. حضور مشارکت کنندگان بین المللی دراین نمایشگاه میتواند زمینه ساز انتقال دانش جدید و تکنولوژی های پیشرفته دنیا به صنعت غرفه سازی ایران باشد.


    وی اظهار امیدواری کرد که این نمایشگاه مانند نمایشگاه یورو شاپ اروپا که به انتقال تکنولوژی های نوین فروشگاهی و نمایشگاهی می پردازد بتواند جایگاه خود را در این عرصه پیدا کند.


    نایب رئیس هیئت مدیره انجمن غرفه سازان  صنعت غرفه سازی ایران را نو پا و دارای مشکلات گوناگون دانست و ابراز امیدواری کرد با برگزاری این نمایشگاه بتوان این صنعت را ارتقا داد و در حرکت رو به جلویی برای این صنعت متصور شد.


    شایان ذکر است اولین دوره نمایشگاه استالکس 18 الی 20 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان فارس برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.iranstallex.com
    مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت