قائم مقام نمایشگاه خبر داد؛

برگزاری یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با ۸۰ نشست تخصصی

عصر نمایشگاه- قائم مقام یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال گفت: بیش از ۸۰ کارگاه و نشست تخصصی در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود.

برگزاری یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با ۸۰ نشست تخصصی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از مهر ، حمید ضیایی‌پرور با اشاره حضور اساتید دانشگاه و ثبت‌نام شرکت‌های توانمند ارائه دهنده کارگاه‌های تخصصی در این نمایشگاه، افزود: شرکت در این کارگاه‌ها برای علاقمندان رایگان است اما به دلیل نیاز به هماهنگی و انجام پیش بینی‌های لازم، علاقمندان به شرکت در این کارگاه‌ها باید قبل از شروع نمایشگاه نسبت به ثبت نام در کارگاه‌های مورد علاقه اقدام کنند.

    وی تاکید کرد: به شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها گواهینامه‌هایی مبنی بر گذراندن دوره‌های فوق ارائه خواهد شد.

    قائم مقام یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از برگزاری بخش بین الملل این نمایشگاه با مسوولیت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با همکاری موسسه فرهنگی اکو خبر داد و اظهار داشت: تعدادی از کشورهای عضو سازمان همکاری اکو در سطح‌های مختلف از جمله اعزام وزیران مربوطه، سفرا و یا نمایندگان خود در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    ضیایی‌پرور تصریح کرد: با توجه به ارتباط نزدیک مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با فعالان این حوزه از طریق سامانه شامد، هماهنگی خوبی برای شرکت گسترده آنها در نمایشگاه به عمل آمده است. تعداد ثبت نام‌های انجام شده برای شرکت در نمایشگاه نسبت به دوره گذشته در همین زمان، دو برابر شده و پیش بینی می کنیم حداقل 350 و حداکثر 500 شرکت فعال در زمینه رسانه‌های دیجیتال در نمایشگاه شرکت کنند و این مهم نوید دهنده برگزاری نمایشگاهی قوی برای مخاطبان است.

    وی همچنین با اشاره به اختصاص 25 هزار مترمربع فضا به نمایشگاه امسال اظهار داشت: از این مقدار، 7 هزار متر مربع فضای مفید نمایشگاهی است که به برپایی غرفه‌ها اختصاص خواهد یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت