نمایشگاه توانمندی‌های استان زنجان در روسیه برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- استاندار زنجان با اشاره به استقبال روس‌ها برای استفاده از محصولات ایرانی گفت: نمایشگاه توانمندی‌های استان زنجان در روسیه برپا می‌شود.

نمایشگاه توانمندی‌های استان زنجان در روسیه برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  خبرگزاری تسنیم از زنجان، اسدالله درویش‌امیری امروز در مجمع صمیمی با کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ضمن تبریک برای موفقیت این سازمان در جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: موفقیت یک سازمان مرهون تلاش‌های یک مجموعه است.

    وی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم در شرایط رکود دولت را تحویل گرفت و با برنامه‌هایی از جمله طرح رونق تولید، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و سایر موارد تلاش کرد تا چهره غبار گرفته صنعت را احیا و بازسازی کند و به آن رونق دهد.

    استاندار زنجان بخش صنعت و معدن را از شاخص‌های مهم توسعه استان  عنوان کرد و افزود: در برنامه ششم توسعه نیز بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی به عنوان محورهای توسعه استان زنجان مطرح شدند و برای ارتقای سهم تولید و اشتغال روی آن‌ها متمرکز شدیم.

    این مسئول نقش سازمان صنعت و معدن در جذب سرمایه‌گذار، ایجاد اشتغال و توسعه استان را مهم خواند و گفت: برای توسعه استان باید بدون توجه به منابع دولتی و با تکیه بر منابع بخش خصوصی داخلی و خارجی گام برداریم.

    درویش‌امیری با اشاره به اینکه فرهنگ حمایت از بخش خصوصی در استان زنجان نهادینه شده است ابراز کرد: سرمایه‌گذاران با علاقه‌مندی و احساس امنیت بیشتر در حوزه‌های صنعت، معدن و کشاورزی وارد استان شدند.

    وی با اشاره به اینکه با کوچکترین تلخی، سرمایه‌گذاران استان را ترک می‌کنند بیان کرد: نباید جلوی توسعه و پیشرفت استان گرفته شود و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند.

    استاندار زنجان با تأکید بر اینکه نباید تولیدات در استان بماند عنوان کرد: در ایجاد زیرساخت‌ها گام‌های اساسی برداشته شده و باید فرصت برای صادارت محصولات تولیدی استان فراهم شود.

    وی به استقبال روس‌ها برای استفاده از محصولات تولیدی ایران اشاره کرد و گفت: در سفر به کشور روسیه بحث‌هایی انجام شد تا نمایشگاه توانمندی‌های استان زنجان در حوزه صنعت و معدن را در آنجا برگزار کنیم.

    درویش‌امیری با اشاره به اینکه موانع پیش‌روی احداث نیروگاه‌های زنجان یک، زنجان دو، زنجان چهار و سیکل ترکیبی برطرف شده است ابراز کرد: سرمایه‌گذاری این بخش 2 هزار و 200 میلیون یورو است که عملیاتی شدن این حجم سرمایه‌گذاری کار بزرگی در استان است.

    وی با اشاره به اینکه اقبال از سرمایه‌گذاری در استان زنجان در سال 95 رشد قابل توجهی داشته است بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود باید این رشد سرمایه‌گذاری با سرعت بیشتری ادامه یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت