شمار استارتاپهای اعزامی به جیتکس افزایش می یابد

عصر نمایشگاه- اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‎افزار ایران از افزایش تعداد استارتاپهای اعزامی به نمایشگاه جیتکس به عنوان یکی از برنامه‌های اتاق بازرگانی برای سال آینده خبر داد.

شمار استارتاپهای اعزامی به جیتکس افزایش می یابد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  گسترش ، اتاق بازرگانی تهران سال آینده استارتاپهای بیشتری را به نمایشگاه جیتکس می‎ برد تا این کسب و کارهای نوپا، فرصت جذب سرمایه‎گذار و توسعه کسب و کار پیدا کنند.

    هومن حاجی پور معاون کسب وکار اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه نمایشگاه جیتکس محل ظهور و تلاقی فناوری و معرفی خلاقیت‌ها و فناوری‌های جدید حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است، افزود: در دهه‌های اخیر تغییرات اساسی در حوزه کسب و کار و همچنین علم و صنعت ایجاد شده و عملا خلاقیت و نوآوری جایگزین تولید انبوه و مهندسی گرایی شده است؛ در واقع با تغییر پارادایم‎ها بسیاری از مقررات و رفتارها در حوزه کسب و کار تغییر کرده و قوانین جدیدی جایگزین آن شده است.

    وی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون در دنیای کسب و کار، مهم‎ترین نقش را نوآوری و خلاقیت ایجاد می‌کند، تصریح کرد: در حال حاضر شرکت‎های بزرگ صاحب فناوری و برند در دنیا در کنار خود، استارتا‎پها را دارند و در ایران نیز بسیاری از شرکت‎های بزرگ، متوجه حمایت از استارتاپ‎ها شده‎اند.

    حاجی پور با اشاره به موضوع حمایت از کسب و کارهای نوپای ایرانی برای حضور در بازارهای بین‌المللی که با همکاری دولت و اتاق بازرگانی در جریان است، گفت: در نمایشگاه امسال جیتکس بخشی به عنوان سالن startup movement برای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایجاد شد تا به صورت مستقیم با جوانان خلاق و صاحب ایده از 40 کشور جهان آشنا شوند و در کمترین زمان به طرح‌ها و ایده‌های جدید این افراد دست پیدا کنند.

    سرپرست هیات اعزامی به جیتکس 2017 با اشاره به برنامه حمایتی اتاق بازرگانی از استارتاپها گفت: درراستای حمایت از استارتاپ‎ها، طی یک فراخوان و پایش از میان 70 استارتاپ، 12 استارتاپ را برای برای حضور در این دوره از برگزاری نمایشگاه جیتکس، انتخاب کردیم.

    وی با تاکید براینکه استارتاپها و کسب و کارهای نوپا ‎از مرحله ایده تا تجاری‎سازی مورد حمایت قرار می‌گیرند، گفت: سرمایه‌گذاران زیادی در اتاق بازرگانی روی استارتاپهای حوزه سلامت، گردشگری، فناوری اطلاعات و ارتباطات سرمایه‌گذاری کرده‎اند و در برنامه داریم که استارتاپ‎های فعال در این حوزه‌ها را شناسایی کرده و به سرمایه‌گذاران اتاق بازرگانی معرفی کنیم.

    معاون اتاق بازرگانی تهران تاکید کرد: شمار استارتاپهای اعزامی به نمایشگاه جیتکس در سال آینده افزایش می‌یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت