اصفهان میزبان اولین نمایشگاه «مسکن و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات»

عصر نمایشگاه- رییس اتاق تعاون استان اصفهان، با اشاره به میزبانی این استان، از اولین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات، گفت: جدیدترین طرح‌ها و برنامه‌های ساختمانی، انبوه‌سازی، سبک‌سازی، مقاوم‌سازی و به‌ویژه مرمت و احیای بافت‌های فرسوده شهر در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

اصفهان میزبان اولین نمایشگاه «مسکن و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات»
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  صاحب‌نیوز، حبیب‌الله بهرامی، صبح امروز در نشست خبری به مناسبت برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات اظهار کرد: این نمایشگاه از چهارم تا هفتم آبان ماه برگزار خواهد شد تا مورداستفاده مردم قرار بگیرد.

    رییس اتاق تعاون استان اصفهان، محور برپایی این نمایشگاه را اتاق تعاون عنوان کرد و گفت: فرصتی است تا همه کارشناسان و فعالان این صنعت دور هم جمع  شده و در زمینه طراحی، ساخت، اجرا و فروش مسکن هماهنگ شوند.

    وی ادامه داد: چالش‌ها و فرصت‌ها را بررسی و درمجموع هدف عمده‌ای را  برای رونق بازار مسکن و به تغییری تحریم بازار مسکن دنبال می کنیم.

    رییس اتاق تعاون استان اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه مسکن و مستغلات در دبی؛ گفت: این نمایشگاه از مهم‌ترین نمایشگاه های امارات است و در تهران دو بار برگزارشده و اصفهان نیز برای اولین بار خواستار برگزاری این نمایشگاه در کشور شده است.

    وی با بیان اینکه در بخش مسکن حرف برای گفتن داریم، اظهار کرد: توانمندی‌های داخل استان باید عرضه و به نمایش گذاشته شود.

    بهرامی گفت: در هر شهرستان تعاونی مسکن مهر و به‌اندازه هر دستگاه اجرایی اتحادیه مسکن وجود دارد.

    رییس اتاق تعاون استان اصفهان، اظهار کرد: جدیدترین طرح‌ها و برنامه‌های ساختمانی، انبوه‌سازی، سبک‌سازی، مقاوم‌سازی و به‌ویژه مرمت و احیای بافت‌های فرسوده شهر در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

    وی با بیان اینکه به توصیه صاحبان ملک و مسکن اصفهان بیشتر از استان اصفهان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، اظهار کرد: اصفهان موقعیت مکانی ویژه‌ای داشته و در مسیر ترانزیتی شرق، غرب، شمال و جنوب قرار دارد.

    بهرامی تاکید کرد: هدف ما معرفی مزیت‌های استان اصفهان به سایر استان‌ها است، چون افق روشنی برای استان اصفهان متصور است.

    رییس اتاق تعاون استان اصفهان، با بیان اینکه مسکن‌های تعاونی‌ها به قیمت تمام‌شده عرضه می‌شود، تصریح کرد: بیش از چهار سال هست که پروژه جدیدی در تعاونی‌های مسکن استان برای ساخت تعریف ‌نشده است و مردم در این نمایشگاه می‌توانند با شرایط ویژه خانه‌دار شدن از طریق تعاونی‌ها آشنا شوند.

    وی خرید تدریجی منزل را یکی از مزیت‌های خرید مسکن از طریق تعاونی‌ها عنوان کرد و افزود: در این نوع ساختمان‌سازی بیشتر به نفع مردم خواهد بود چراکه قیمت‌های خرید رقابتی می‌شود.

    بهرامی گفت: هر موقع تعاونی دستگاه‌ها اعلام به فروش مسکن می‌کنند در لحظات اولیه پر می‌شود، همچنین شاهد بودیم در چهار سال گذشته رکود سنگینی بر خانه حاکم بوده است.

    رییس اتاق تعاون استان اصفهان، تأکید کرد: شیوه صاحب‌خانه شدن از طریق تعاونی‌های مسکن یک روش موفق ارزان قیمت است.

    وی گفت: در شهرضا یک هزار واحد خانه باقیمت تمام‌شده 27 میلیون تومانی تهیه و عرضه شده است.

    بهرامی با اشاره به برخی مشکلات ساختمان‌ها، گفت: مهندسان ناظر باید نظارت جدی در ساخت ساختمان‌ها داشته باشند وگرنه احتمال هرگونه تخلفی در ساخت وجود دارد.

    رییس اتاق تعاون استان اصفهان، اظهار کرد: «سهامداران غیر عضو» در قانونی جدید ابلاغ‌شده است که افراد غیرفعال در هر سازمان یا دستگاه می‌توانند عضو تعاونی مورد دلخواه خود شوند.

    وی در مورد چرایی اتخاذ تصمیم برای برگزاری این نمایشگاه در یک سالن یک هزار و 400 متری، گفت: به دلیل اینکه اولین دوره برگزاری این نمایشگاه بوده است به همین دلیل این‌یک تصمیم مدیریتی بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت