نرم‌افزاری برای بهبود عملکرد نمایشگاه‌ها

عصر نمایشگاه- در ابتدا باید بدانیم تفاوت مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری هدف‌محور چیست؟ هر دوی این سیستم‌ها قادر به مدیریت جنبه‌های کلیدی فرآیند فروش شما هستند، با این تفاوت که مدیریت ارتباط با مشتری هدف محور، دارای ویژگی‌های مورد نیاز برای مدیریت نمایشگاه‌هاست و موارد غیرضروری در آن حذف شده است.

نرم‌افزاری برای بهبود عملکرد نمایشگاه‌ها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، این سیستم درباره دستور کار کلی مطلبی ارائه نمی‌کند بلکه «دستورالعمل غرفه‌گذاران» و «دستورالعمل ثبت‌نام شرکت‌کنندگان» را عرضه می‌کند. به علاوه تیم فروشی که از این سیستم استفاده می‌کند با در اختیار داشتن تاریخچه فعالیت مشتریان کار راحت‌تری خواهد داشت.

    برنامه مدیریت رویدادهای Ungerboeck برای نمایشگاه‌ها، رویدادهای تجاری و تخصصی است که به منظور افزایش تجربیات شرکت‌کنندگان، بهبود عملکرد توان تیم فروش و افزایش سطح درآمدهای جدید طراحی شده است. با ادغام نرم‌افزارهای متعدد نمایشگاه‌ها مانند CRM، مدیریت برنامه برگزاری (floor plan management) و حسابداری در یک نرم‌افزار جامع با نام Ungerboeck کسب و کار نمایشگاهی به سمت سودآوری بیشتر سوق داده می‌شود.

    از مزایای این برنامه علاوه بر دستیابی به یک سیستم یکپارچه با کارایی ساده می‌توان به سیستم مدیریت تماس مخصوص نمایشگاه‌ها، مدیریت غرفه‌گذاران، غرفه‌های فروش و سالن برگزاری، ایجاد شرایط ثبت نام آسان برای شرکت‌کنندگان، طراحی و تولید گزارش‌های معنادار و افزودن دسترسی آسان این موارد ‌روی وب‌سایت استفاده‌کنندگان است.

    مزیت یک سیستم نرم‌افزاری کاملا یکپارچه  برای کسب و کار نمایشگاهی این است که اگر یک غرفه‌گذار علاقه‌مند با تیم فروش شما در خصوص برآورد هزینه نمایشگاه سال جاری‌تان صحبت کند، همه کاری که تیم‌تان باید انجام دهد این است که با یک کلیک و بدون بستن یا کوچک کردن صفحه برنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و باز کردن طرح CAD در یک برنامه جدید، برنامه نمایشگاه آتی را باز کنند. 

    اگر این فرد از مشتری‌های قدیمی شما باشد، مهم این است که در آن لحظه سابقه ثبت شده آنها را در دستان خود داشته باشید. در نرم‌افزار مدیریت رویدادهای Ungerboeck با یک نگاه گذرا به حساب CRM مشتری به سابقه وی، جزئیات حضورش در نمایشگاه‌های قبلی و غرفه‌های مورد علاقه‌اش دسترسی خواهید داشت.
    اگر با یک مشتری جدید و بدون سابقه ثبت شده هم روبه‌رو شوید، دیگر لزومی ندارد وقت‌تان را برای ایجاد یک حساب کاربری جدید در فهرست CRM تلف کنید. همه اطلاعاتی که نیاز دارید در برنامه برگزاری ثبت شده و شما می‌توانید آن را از اطلاعات CRM خود به دست آورید. 

    داده‌هایی که به صورت دستی در این برنامه وارد شده‌اند، مربوط به گذشته است؛ البته در صورتی که از سیستم نرم‌افزار یکپارچه استفاده کرده باشید. پس هر زمان که نیاز به استفاده از این اطلاعات داشته باشید، می‌توانید در سیستم به آن دسترسی داشته باشید.

    در کل می‌توان گفت، مطمئنا این سیستم یکپارچه چیزی جامع‌تر و کامل‌تر از برنامه برگزاری و صفحه برنامه مدیریت ارتباط با مشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت