گشایش دومین نمایشگاه بین المللی باغبانی، گلخانه و نهاده ها در تهران

عصر نمایشگاه- همزمان با گشایش دومین نمایشگاه بین المللی باغبانی، گلخانه، گیاهان داروئی، نهاده ها و صنایع وابسته ده ها شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و ۶ کشور جهان؛ جدیدترین فنآوری ها، تولیدات، محصولات و خدمات خود در حوزه کشاورزی، باغبانی و ماشین آلات را در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

گشایش دومین نمایشگاه بین المللی باغبانی، گلخانه و نهاده ها در تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»، دومین نمایشگاه بین المللی باغبانی گلخانه، گیاهان داروئی، نهاده ها و صنایع وابسته امروز با حضور مقامات وزارت جهاد کشاورزی، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر تهران در محل نمایشگاه های بوستان گفتگو تهران آغاز بکار کرد.
    در دومین نمایشگاه بین المللی باغبانی، گلخانه، گیاهان داروئی، نهاده ها و صنایع وابسته که در فضایی بالغ بر 3 هزار مترمربع برپا شده است، علاوه بر شرکت های داخلی شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان، ترکیه، چین، تایوان و هلند نیز حضور دارند.
    معرفی پتانسیل های سرمایه گذاری در حوزه های زنجیره باغبانی، گلخانه و کشت بافت، ایجاد زمینه های اشتغال زایی و کارآفرینی، معرفی توانمندی های زنجیره باغبانی در حوزه های تولید دانش و محصول در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی ایجاد زمینه تبادل دانش فنی و تکنولوژی ها، نمایش دستاوردها، محصولات و خدمات تولیدکنندگان، ایجاد و یا ارتقاء رویکرد صادرات محصولات و نهاده ها به سایر کشورها؛ برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
    در دومین نمایشگاه بین المللی باغبانی، نهاده ها، گلخانه، گیاهان دارویی ماشین الات و صنایع وابسته انواع گلخانه های مکانیزه، تجهیزات و تاسیسات گلخانه ای، انواع گیاهان فضای باز انواع گلهای شاخه ای، گلدانی، گیاهان آپارتمانی، گیاهان دارویی، قارچ های خوراکی و فرآورده های مربوطه، انواع سبزی، صیفی و میوه های باغی و گلخانه ای، انواع بذر و نهاده های باغبانی، سیستم های سردخانه ای، ذخیره سازی و ماشین آلات فرآوری تولیدات باغی و گلخانه ای، آزمایشگاه های آب و خاک، کلینیک های گیاه پزشکی، بیوتکنولوژی و خدمات پشتیبانی گیاهی، ادوات، ماشین آلات و ابزارآلات باغبانی، ملزومات آبیاری بارانی، قطره ای و کشت هیدروبونیک، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و سیستم های آبیاری ارائه شده است.
    بی تردید امروزه کشاورزی و در راس آن باغبانی به یکی از مهم ترین و بزرگ ترین دغدغه های هر کشور بدل شده است. صادرات و ارز آوری، بازدهی اقتصادی و اشتغال زایی در کنار حفاظت از محیط زیست موجب شده تا دولت ها توجه بیشتری به این بخشی از کشاورزی داشته و با ارتقاء تکنولوژی و دانش بنیان کردن آن، توسعه پایداری را برای کشور به ارمغان آورند لذا برگزاری این نمایشگاه می توان نقش مهمی در تحقق این هدف ایفاء کند.
    دومین نمایشگاه بین المللی باغبانی، گلخانه، نهاده ها، ماشین آلات و صنایع وابسته که با حمایت و همکاری معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، موسه تحقیقات علوم باغبانی، بانک کشاورزی، انجمن تولیدکنندگان کشت بافت و اتحادیه باغداران سراسر کشور برگزار شده؛ از امروز تا سوم آذر ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل نمایشگاههای بین المللی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو آماده بازدید علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت