نمایشگاه کوثر رحمت در کتابخانه امام رضا(ع) بیرجند برگزار شد

عصر نمایشگاه- رئیس کتابخانه امام رضا(ع) بیرجند گفت :به مناسبت ولادت فرخنده دخت نبی اکرم(س) نمایشگاهی از کتاب‌های چاپی و نرم‌افزارها با عنوان کوثر رحمت در کتابخانه امام رضا(ع) بیرجند برگزار شد.

نمایشگاه کوثر رحمت در کتابخانه امام رضا(ع) بیرجند برگزار شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، زهرا خسروی اظهار داشت: در این نمایشگاه مجموعه‌ای از منابع برگزیده این کتابخانه وابسته به آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) با موضوع حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر، در معرض نمایش عموم مراجعان کتابدوست قرار گرفته است.

    وی بیان کرد: فاطمه(س) اسوه بشر، زن در قرآن مجید، زن، دین و اخلاق از دو نظرگاه مختلف، اسلام، زن و جستاری تازه، شخصیت و حقوق زنان در رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، نقش زنان در عصر امام علی(ع)، زن و رهایی از وابستگی، مادر: اگر این گونه می‌بود، انواع مادران، زن، ورزش و تندرستی، برابری زن و مرد در اسلام و غرب، زنان و تبعیض، زن در نگاه روشنفکران، زن و خانواده در افق وحی و ... برخی از آثار این نمایشگاه است.

    وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر کتابخانه امام رضا(ع) بیرجند دارای مجموعه‌ای بیش از 48 هزار و 900 نسخه کتاب و 17 هزار و 754 نفر عضو است، گفت: این کتابخانه زیر نظر معاونت امور کتابخانه‌های وابسته سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با برخورداری از بخش‌های گوناگون مطالعاتی فعالیت می‌کند.

    رئیس کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند با بیان اینکه نمایشگاه کوثر رحمت، نخستین نمایشگاه مناسبتی این کتابخانه در سال 1395 است، افزود: در سال گذشته با برگزاری نمایشگاه‌های متنوع، تلاش شد تا در کنار آشنایی هر چه بیشتر مراجعان با منابع اطلاعاتی این کتابخانه، قدم‌های مثبتی نیز در جهت ارتقای فرهنگ و آگاهی اعضاء بویژه جوانان برداشته شود.

    نمایشگاه کوثر رحمت از 9 تا 19 فروردین 1395، در کتابخانه امام رضا(ع) بیرجند واقع در میدان معلم، جنب اداره میراث فرهنگی پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت