تودیع و معرفه داخلی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شد

عصر نمایشگاه- آیین تکریم از خدمات سید محمد سیدی مدیرعامل سابق نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب و معارفه محمد رئوف قادری مدیرعامل جدید این مجموعه در محل نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب برگزار شد.

تودیع و معرفه داخلی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، صبح امروز جناب آقای محمد رئوف قادری که به عنوان سرپرست جدید نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب معرفی شده است در مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب حضور یافت و ضمن دیدار با پرسنل مجموعه از بخشهای مختلف نمایشگاه بازدید کرد.
    همچنین مراسم تودیع و معارفه داخلی با حضور جناب اقای سیدی مدیرعامل سابق، جناب آقای محمد رئوف قادری مدیرعامل و مدیران و پرسنل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شد.
    مدیرعامل سابق نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با اشاره به اینکه مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب دوره شروع و آغاز خود را پشت سر گذاشته است ، اظهار داشت:  با شناختی که از درایت و توانایی هایی جناب آقای قادری داریم، مطمعن هستیم که شهرآفتاب روند رو به رشد و توسعه خود را بهتر از گذشته ادامه خواهد داد.
    سیدی با اشاره به مشکلات نمایشگاه داری در کشور گفت: در گذشته برای توسعه و حرکت رو به رشد مجموعه نمایشگاه شهرآفتاب با مشکلات متعددی روبه رو بودیم که برخی از آنها برطرف شد و امیدواریم در آینده نیز بسیاری از مشکلات برطرف شود.
    در ادامه این مراسم مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در مجموعه نمایشگاه بیان داشت: امیدواریم با یاری خداوند متعال و همکاری مسئولان و پرسنل بتوانیم  مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب را به سرمنزل مقصود برسانیم.
    قادری با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی می تواند به رشد اقتصادی کشور کمک شایان توجه ای داشته باشد اظهار داشت:  توسعه شهرآفتاب و برگزاری هرچه بیشتر نمایشگاه با کیفیت در آن، قطعا منجر به رشد اقتصادی کشور می شود.
    در پایان این مراسم  پرسنل مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با مدیرعامل جدید دیدار و کفت و گو کردند.
    محمد رئوف قادری دارای مدرک دکترای مدیریت استراتژیک و سوابقی از جمله: نایب رئیس کمیسیون اقتصاد و بازرگانی مجلس شورای اسلامی، ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد بازسازی کل کشور، نماینده ایران در کنفراس جهانی بین المجالس در روسیه، رئیس گروه اعزامی بازگانی ایران به بنگلادش و
    نماینده جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی داکا، عضو کانون و مجمع نمایندگان ادواری مجلس، کارشناس ارشد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت