حمایت رسمی انجمن مراکز نمایشگاه های بین المللی ایران از نخستین رویداد تجهیزات و خدمات نمایشگاهی ( استالکس۲۰۱۷)

عصر نمایشگاه- نلسون حضرتی رئیس انجمن مراکز نمایشگاه های بین المللی ایران با اعلام حمایت از نخستین رویداد بین المللی تجهیزات و خدمات نمایشگاهی ایران گفت: نمایشگاه استالکس توانمندی ها و نقطه ضعف های صنعت نمایشگاهی ایران را نمایان می کند و می تواند افق های روشن این صنعت را در آینده نمایان کند.

حمایت رسمی انجمن مراکز نمایشگاه های بین المللی ایران از نخستین رویداد تجهیزات و خدمات نمایشگاهی ( استالکس۲۰۱۷)
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸:۰۰

    وی در خصوص برگزاری این رویداد اظهار کرده است:  این رویداد بزرگ در مرکز نمایشگاهی استان #فارس که عضو انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه است برگزار می شود و مورد حمایت این انجمن و اعضای  آن است و هر کمکی برای بهتر برگزار شدن این رویداد انجام خواهیم داد.

     برای نخستین بار است رویدادی با این مضمون و برنامه ریزی دقیق در حوزه صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می شود و برنامه های خوبی از سوی مجری برگزاری نمایشگاه برای انتقال اطلاعات نمایشگاهی به مخاطبان این حوزه صورت گرفته است.

    ‏🇮🇷 " کشورنیازمند برگزاری این رویداد است " و این نمایشگاه توانمندی ها و نقاط ظعف این صنعت را به فعال این حوزه نشان می دهد و می توان از این طریق مشکلات موجود را با همفکری و خرد جمعی مرتفع ساخت.

    آموزش پیش زمینه رشد صنعت نمایشگاهی است و کسی نیست که ادعا کند در زمینه ای به حداکثر اطلاعات دست یافته است و دیگر نیازمند آموزش نیست و از این رو رشد در صنعت نمایشگاه فعالان این حوزه هم نیازمند افزایش اطلاعات هستند.

     حضرتی برگزاری نشت های B 2 B را در حاشیه این نمایشگاه را مثبت ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد در این نشست ها با حضور مدیران مراکز نمایشگاه های بین المللی ایران می توان توانمندی های مراکز استانهای ایران نیز ارائه شود و نقطه نظرات سازمانی خود را با دیگر همکارانشان به اشتراک بگذارند.

    🇮🇷 این رویداد برای اولین با در کشور با این حجم برگزار می شود و اگرچه ممکن است با اشکلاتی همراه باشد که می توان به عنوان تجربیات موثر در دیگر رویداد مشابه استفاده شود و باید به دیده اغماض به آنها نگریست.

    نخستین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و خدمات نمایشگاهی 

    www.iranstallex.com

     زمان برگزاری : 18 تا 20 آذر ماه

    محل دایمی نمایشگاه های بین المللی شیراز

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت