نمایشگاه خودرو تهران ۹۶ (۴۵)

تجلیل مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران از برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو

عصر نمایشگاه- همزمان با دومین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو ، مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران از این نمایشگاه بازدید کردند و در جریان چگونگی برگزاری این نمایشگاه قرار گرفتند.

تجلیل مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران از برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» ؛ حسین اسفهبدی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه ضمن عرض تبریک به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب بابت انتخاب مجری حرفه ای برای برگزاری نمایشگاه خودروگفت: با وجود اینکه این نمایشگاه برای دومین دوره برگزار می شود، اما سطح نمایشگاه نشان می دهد که می تواند یکی از بزرگترین نمایشگاه های بین المللی باشد.
    مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران اضافه کرد: شرکت ایده تجارت هرمس با برگزاری این نمایشگاه آن هم به این شکل زیبا؛ نشان داد که دارای قابلیت ها و توانمندی های بالایی است.
    وی خاطرنشان کرد: بی شک برگزاری نمایشگاه در این سطح و به شکلی مدون و برنامه ریزی شده/ نشان از یک تیم کاری و توانمند دارد.
    مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران در این مراسم ضمن بازدید از غرفه ها و سالن های نمایشگاه؛ درجریان چگونگی برگزاری نمایشگاه و توانمندی شرکت های خودرو ساز داخلی و خارجی قرارگرفت.
    خانم ثابت مدیرعامل شرکت ایده تجارت هرمس نیز در این مراسم ، با عرض خوش آمدگویی خدمت مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران و هیئت همراه / گزارش کاملی از مراحل مختلف برگزاری این نمایشگاه ارائه کرد.
    گفتنی است دومین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران روز یکشنبه با حضور و مشارکت ده ها شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 16 کشور جهان در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب گشایش یافت.
    در این نمایشگاه پنجاه کمپانی و شرکت خودرویی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای آلمان، فرانسه، سوئیس، چین، هند، اتریش، کره جنوبی،هلند، ژاپن، ترکیه،روسیه، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و تایوان  به عرضه و ارائه نوین ترین تولیدات خود پرداخته اند.
    جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه ورود دانش و تکنولوژی های روز صنعت خودروسازی به داخل کشور، یافتن بازارهای جدید صادراتی، ایجاد اشتغال پایدار، حرکت به سمت تولید خودروهایی با مصرف کم و متناسب با محیط زیست برخی از اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو تهران است.
    خودروهای کلاسیک یکی دیگر از بخش های مهم دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران است که مخاطبان بسیاری رو در کنار خود دارد/ در این بخش ده ها مدل از خودروهای کلاسیک به نمایش گذاشته شده است.
    همچنین با توجه به اهمیت هوای پاک و معظل آلودگی هوای کلانشهرها از جمله تهران، یکی از سالن های نمایشگاه بین المللی خودرو تهران به خودروهای هیبریدی و برقی اختصاص داده شده است.
    دومین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران تا 10 آذرماه از ساعت 10 صبح تا 18 میزبان بازدیدکنندگان وعلاقمندان به صنعت و بازار خودرو است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت