برنامه‌های میهمان ویژه نمایشگاه کتاب مشخص شد

حضور ۳۰نفر از نویسندگان روس در ایران

عصر نمایشگاه- روسیه در بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران به عنوان میهمان ویژه حضور دارد. قرار است ۳۰ نویسنده از این کشور در این ایام در کشور حضور داشته باشند.

حضور ۳۰نفر از نویسندگان روس در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»به نقل از تسنیم، امیرمسعود شهرام‌نیا قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از مشخص شدن برنامه‌های روسیه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: روسیه در این دوره از نمایشگاه به عنوان میهمان ویژه حضور دارد. برنامه‌های این کشور در ایام برپایی نمایشگاه مشخص شده و در روز پانزدهم فروردین‌ماه به ما اعلام شده است.

    وی ادامه داد: در ملاقات‌هایی که با کشور روسیه داشتیم، آنها در مجموعه مذاکرات اظهار تمایل کردند که تعدادی از ناشران، نویسندگان و تعدادی از گروه‌های هنری‌شان در نمایشگاه کتاب حضور داشته باشند.

    قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به غرفه روسیه در نمایشگاه کتاب افزود: فضای نمایشگاهی حدود 300 متر به کشور روسیه در این دوره از نمایشگاه کتاب اختصاص داده شده است. روسیه در همان ایام تعدادی برنامه در بیرون از نمایشگاه نیز خواهد داشت. برنامه‌های ارسال شده در حال بررسی و ترجمه است که موارد کامل آن بعداً اطلاع‌رسانی خواهد شد، اما در مجموع باید گفت که روسیه در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب برنامه‌های گسترده‌ای دارد و برنامه‌های آنها فقط محدود به نمایشگاه کتاب نیست؛ از همکاری‌های گسترده با مراکز فرهنگی تهران و چند شهر بزرگ کشور گرفته تا برنامه نمایش فیلم و ... .

    به گفته شهرام‌نیا تاکنون نام شش ناشر در فهرست ارائه شده درج شده است، اما این آمار قطعی نیست و امکان افزایش آن نیز وجود دارد. همچنین قرار است 30 نویسنده از این کشور نیز در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران حضور داشته باشند.

    بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز 15 اردیبهشت‌ماه در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه( http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت