دوازدهمین نمایشگاه کتاب بوشهر با ۳ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب افتتاح می شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از افتتاح دوازدهمین نمایشگاه کتاب با حضور ۳۰۰ ناشر ملی و استانی در ۱۶۰ غرفه با ۳ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب «پزشکی، عمومی، دانشگاهی، قرآنی، حقوقی، کشاورزی، علمی، کودک و نوجوان» در مرکز استان خبرداد.

دوازدهمین نمایشگاه کتاب بوشهر با ۳ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از شبستان,حمیده ماحوزی، دبیر شورای فرهنگ عمومی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  بوشهر، با بیان اینکه باید فرهنگ مطالعه در جامعه نهادینه شود، اظهار داشت: توجه افراد جامعه به مطالعه مفید و کتابخوانی تأثیر مثبتی بر فرهنگ عمومی جامعه دارد و ترویج فرهنگ مطالعه و علم آموزی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

    دبیر شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره اینکه نقش مطالعه در ارتقای فرهنگ جامعه مؤثر است، افزود: مطالعه کتاب با فرهنگ جامعه به صورت مستقیم در ارتباط است و کتابخانه های کانون های فرهنگی و هنری مستقر در مساجد محلات بهترین ظرفیت ها موجود برای جامعه هدف و به ویژه جوانان و نوجوانان است.

    وی از افتتاح و آغاز بکار دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان بوشهر خبرداد و گفت: این نمایشگاه با حضور 300 ناشر ملی و استانی در 160 غرفه با 3 هزار و 500 عنوان کتاب «پزشکی، عمومی، دانشگاهی، قرآنی، حقوقی، کشاورزی، علمی، کودک و نوجوان» از (23 آذر) به مدت یک هفته در محل سالن نمایشگاه بین المللی شهرستان بوشهر افتتاح خواهد شد.

    ماحوزی ادامه داد: ساعات بازدید دوازدهمین نمایشگاه کتاب برای علاقمندان هم استانی از ساعت 15 الی 21 می باشد و از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر میزان 20 درصد تخفیف برای خریداران کتاب با بن کتاب که در نمایشگاه توسط شعبه بانک شهر مستقر در نمایشگاه صادر می شود در نظر گرفته شده است و ناشران ملی نیز میزان 10 الی 15 درصد تخفیف از ناحیه آنها داده شده است.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: کسانی که در نمایشگاه، بن کتاب را از شعبه بانک شهر تهیه کردند و موفق به خرید کتاب از نمایشگاه نشدند، می توانند از (28 آذر) به مدت 15 روز از کتاب فروشی های سطح استان، کتاب خریداری کنند.

    وی با اشاره به اینکه روزانه 3 برنامه جانبی «قرآنی، فرهنگی، ادبی، هنری» در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان بوشهر برگزار می شود، بیان داشت: در کافه بازار «اپلیکیشن نمایشگاه بوشهر» جهت تسهیل در جستجوی عناوین کتاب و ناشران طراحی شده است که علامندان و خریداران می توانند این نرم افزار را از میز خدمت و پاسخگویی در محل نمایشگاه تهیه کنند.

    دبیر شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در پایان گفت: مراسم افتتاحیه پنجشنبه (23 آذر) ساعت 15 با حضور احمدی، مدیرکل حوزه وزارتی و مشاور ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله صفایی بوشهری نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام جمعه بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در محل نمایشگاه های بین المللی بندر بوشهر برگزار خواهد شد و در این مراسم از یکی از کتاب تازه نشر به قلم آیت الله صفایی بوشهری رونمایی می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت