اشعری خبر داد؛

شعار بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران مشخص شد

عصر نمایشگاه- شعار بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مشخص شد.

شعار بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران مشخص شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، علی اکبر اشعر سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر گفت: در جلسه امروز شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران، شعار این دوره این نمایشگاه مشخص شد. بر این اساس، شعار امسال نمایشگاه عبارت زیر است: «فردا برای خواندن دیر است».

    پیش از این محمدحسین متولی مدیرکمیته روابط عمومی و تبلیغات بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ارائه شعارهای پیشنهادی این کمیته برای نمایشگاه کتاب به شورای سیاستگذاری خبر داده بود.

    وی با بیان اینکه تعدادی شعار برای نمایشگاه کتاب امسال به شورای سیاستگذاری نمایشگاه  ارائه کرده ایم، گفت: قرار است شعار نمایشگاه در جلسه این هفته شورای سیاستگذاری (امروز چهارشنبه 18 فروردین) مورد بررسی قرار گیرد و از آنجا که امسال شعار نمایشگاه کتاب تهران با پوستر همخوانی خواهد داشت بعد از بررسی و انتخاب شعار در شورای سیاستگذاری نسبت به نهایی کردن طرح پوستر اقدام خواهیم کرد.

    مدیرکمیته روابط عمومی و تبلیغات بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همچنین با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب امسال برای نخستین بار در شهر آفتاب برگزار می شود گفت: محل سالن ها در نمایشگاه کتاب با روش هایی همچون خط کشی، بالن و تابلوهای راهنمایی طی مسیر مکان یابی می شود.

    وی به تبلیغات بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اشاره کرد و افزود: تبلیغات نمایشگاه کتاب تهران از منظر بازرگانی وظیفه شهرداری است و ما برای اطلاع رسانی نمایشگاه استقرار تابلوهای راهنما را به شهرداری پیشنهاد داده ایم. البته تعدادی ایستگاه اطلاع رسانی از بدو ورود نمایشگاه تا انتها جهت رفاه بازدیدکنندگان مستقر است.

    بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه( http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت