نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری در نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت

عصر نمایشگاه:در این نمایشگاه در ۱۲ هزارو ۵۰۰مترمربع فضای نمایشگاهی دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رضوی از ده ها شرکت فناور، پژوهش محور و دانش بنیان و تولیدکنندگان آثار تحقیقی و پژوهشی به نمایش گذاشته شده است .

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری در نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رئیس دانشگاه فردوسی مشهدگفت :در این نمایشگاه در 12 هزارو 500مترمربع فضای نمایشگاهی دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رضوی از ده ها شرکت فناور، پژوهش محور و دانش بنیان و تولیدکنندگان آثار تحقیقی و پژوهشی به نمایش گذاشته شده است .

    محمد کافی افزود: در این نمایشگاه انجمن های علمی، مراکز رشد، پارک های علم و فناوری و شرکت های واسطه توسعه فناوری و صندوق های حمایتی شرکت کرده و دانشگاه ها، موسسات آموزشی، بخش صنعت، فن آوران، پژوهشکده ها و پژوهشگران خصوصی و دولتی، سازمانها و دستگاه های اجرایی استان حضور دارند.

    او گفت : شرکت نانو فناوری کربن ساختار، پژوهشکده هوا خورشید، ربات سازان، بعد سوم پردیس ایرانیان، ترنم دانش آینده، زبان پردازان جوان آینده، شرکت آریانا بوعلی و گبسیس از شرکت های شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

    رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: شناسایی و عرضه توانمندی های پژوهش و فناوری مراکز تحقیق و توسعه واحدهای تولیدی، برقراری ارتباط مراکز تحقیق و توسعه صنعتی و معدنی با مراکز علمی، شناسایی و معرفی واحدهای تحقیق و توسعه برتر و فراهم کردن فضای همکاری بین پژوهشگران از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    در این نمایشگاه دیشب از طرح مدل سازی گردشگری روستایی با تاکید بر شاخص های توسعه پایدار که به همت دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری برخی دستگاه های اجرایی چون کمیته امداد امام خمینی (ره) و دفتر امور روستایی وزارت کشور تدوین شده بود، رونمایی شد.

    نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری خراسان رضوی تا 16 آذر از ساعت 16 تا 22در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد دایر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah)    بپیوندید.
    برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت