چهارمین رویداد بزرگ خودرویی ایران (۸)

فرماندار کرمان :روند منطقی سایپا در ایجاد تنوع محصول

عصر نمایشگاه- فرماندار کرمان و هیات همراه ضمن بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا درهشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته کرمان گفت: سایپا با یک روند منطقی توانسته در جهت تولید محصولات متنوع و با کیفیت گام های صحیحی بردارد.

فرماندار کرمان :روند منطقی سایپا در ایجاد تنوع محصول
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از سایپا نیوز؛ علی بابایی در بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا که با همراهی و توضیحات مدیر روابط عمومی شرکت سایپا انجام شد، ضمن تقدیر از حضور خوب و مقتدرانه این گروه خودروساز در نمایشگاه کرمان گفت: امروزه تنوع محصولات بسیار حائز اهمیت است و گروه خودروسازی سایپا باتوجه به این اصل و حضور پرشور در این دوره ازنمایشگاه موفق عمل کرده است.

    وی گفت: سایپا نشان داده که با یک روند منطقی توانسته درجهت تولید محصولات متنوع و با  کیفیت گام های درستی بردارد و اگر همین روند ادامه پیدا کند برند سایپا می تواند به یک برند بین المللی درسطح جهانی تبدیل شود.

    فرماندار کرمان افزود: دراین شرایط می توان امیدوار بود که ایران در گسترش صنعت خودروسازی آمادگی همکاری، مشارکت و سرمایه گذاری با شرکت های مطرح جهانی را دارد.

    وی تاکید کرد: بحث داخلی سازی یکی از مباحث ضروری و مهم است که سایپا با اتخاذ سیاست های درست نسبت به این موضوع توجه ویژه دارد.

    بابایی خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت های داخلی در جهت تولید قطعات خودرو که توانایی آن بر کسی پوشیده نیست می تواند با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال هم پوشانی داشته و به عنوان یک اصل مهم در تولید محصول با کیفیت در نظر گرفته شود.
    وی گفت: سایپا بر اساس صحبت های اخیر مدیران ارشد خود مبنی بر حمایت فراگیر از قطعه سازان داخلی، در این مسیر حرکت می کند و قطعا علاوه براینکه سهم بسزایی درجهت افزایش اشتغال خواهد داشت نسبت به اجرای اقتصاد مقاومتی نیز گام های اساسی برداشته است.
    فرماندار کرمان تصریح کرد: تنوع محصولات سایپا مناسب است ولی آنچه در اصل رقابت وجود دارد اهمیت دادن به کیفیت و قیمت تمام شده است که این اصل می تواند تعیین کننده در خرید مردم باشد و به نظر می رسد با توجه به استقبال چشم گیر بازدیدکنندگان کرمانی از غرفه سایپا، این شرکت در خصوص تنوع و کیفیت محصول موفق عمل کرده است.
    وی در پایان گفت: استان کرمان یکی از پهناورترین استان های کشور است که با توجه به شرایط منطقه ای،  پتانسیل بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری دارد و امیدوارم باتوجه به امکانات موجود، گروه سایپا با تمرکز در این استان بتواند از تمام ظرفیت های تولید استفاده کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت