در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان برگزار می شود

برپایی پنجمین نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

عصر نمایشگاه- پنجمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، فضای سبز شهری و ماهیان و پرندگان زینتی با محوریت مباحث اقتصادی مرتبط با موضوع گل و گیاه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان برپا می‌شود.

برپایی پنجمین نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، مجید عرفان‌منش اظهار داشت: تولید و فروش پرندگان زینتی، علاقه‌مندان زیادی دارد که با اضافه‌شدن این بخش برای نخستین‌بار در کشور به نمایشگاه گل و گیاه اصفهان، زیرگروه‌های برگزاری این نوع نمایشگاه تکمیل می‌شود.

    وی بیان کرد: هم‌اینک عرصه نمایش و فروش پرندگان زینتی در کشور جنبه غیررسمی و در بسیاری موارد شکل غیرقانونی به خود گرفته درحالی‌که با بها دادن به علاقه بخش زیادی از مردم به بحث پرندگان زینتی و رسمیت دادن به آن از طریق برگزاری نمایشگاه‌ها می‌توان از قاچاق پرندگان جلوگیری کرد و معضلات ناشی از آن را کاهش داد.

    مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان تأکید کرد: همچنین پنجمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، فضای سبز شهری و ماهیان و پرندگان زینتی با محوریت مباحث اقتصادی مرتبط با موضوع گل و گیاه را دنبال می‌کند و با دعوت از تولیدکنندگانی که حضور کمتری در عرصه نمایشگاهی داشته‌اند، به آنان کمک می‌کند تا ارتباطات خود را توسعه داده و تبادلات لازم میان بخش تولید و فروش را برقرار کنند.

    وی خاطرنشان کرد: افراد فعال در حوزه فناوری‌های نوین شهری که تاکنون ارائه درستی از محصولات و خدمات خود نداشته‌اند نیز از فرصت حضور در این نمایشگاه بهره‌مند شده‌اند.

    به گفته عرفان منش معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه، با همه تولیدکنندگان گل و گیاه فعال در عرصه فروش، مکاتبه کرده و از آن‌ها برای حضور در نمایشگاه در قالب مشارکت‌کننده و یا بازدیدکننده مؤثر دعوت کرده است. همچنین مجموعه باغ پرندگان اصفهان نیز در بخش پرندگان زینتی حضور فعال خواهد داشت.

    وی بیان کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز نیز شرکت‌های دارای خدمات مرتبط را به حضور در پنجمین نمایشگاه گل و گیاه تشویق کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت