هشتمین نمایشگاه خودرو گلستان (۱)

مدیرعامل شرکت پارس اکسون شایان: نمایشگاه خودرو گلستان در ۶ هزار متر مربع برگزار می شود

عصر نمایشگاه- برگزار کننده نمایشگاه خودرو گلستان گفت: هشتمین دوره نمایشگاه خودرو گلستان در ۶ هزار متر مربع و در بهمن ماه سال ۹۶ برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت پارس اکسون شایان: نمایشگاه خودرو گلستان در ۶ هزار متر مربع برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، مصطفی حمیدیان مدیرعامل شرکت پارس اکسون شایان در گفت و گوی اختصاصی با عصر نمایشگاه با بیان این مطلب افزود: تا کنون حضور شرکت های ایران خودرو، مدیران خودرو، خودروسازی کارمانیا، نگین خودرو، جهان نوین آریا، رامک خودرو و کرمان خودرو در این نمایشگاه قطعی شده است.

    وی افزود: همچنین 40 شرکت در بخش قطعات و تجهیزات در این نمایشگاه حضور دارند و امیدواریم هشتمین نمایشگاه خودرو گلستان را به عنوان یکی از نمایشگاه های برتر ایران ومنطقه شمال شرق کشور معرفی کنیم.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاهی پارس اکسون شایان، مجری توانمند هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو گلستان، در مقام مقایسه نمایشگاه ها و مراکز نمایشگاهی که نمایشگاه خودرو را در آنها برگزار می کند افزود: نمایشگاه خودرو بندرعباس که سومین دوره برگزاری خود را شاهد بود با توجه به این که دو دوره قبلی چندان قدرتمند نبود و شرکت های دیدگاه مثبتی به این نمایشگاه نداشتند و ما در این دوره تلاش کردیم این دیدگاه را تغییر دهیم و امیدواریم مشکلات زیر بنایی سایت نمایشگاهی استان هرمزگان نیز بزودی برطرف شود چرا که بندر شهید رجایی و شهید باهنر این استان مبدا ورود اکثر خوروهای تجاری محسوب می شود.

    وی ادامه داد: نمایشگاه خودرو کرمان که  سه دوره است ما این نمایشگاه را برگزار می کنیم خوشبختانه با رفع نقاط ضعف هم اکنون شرکت ها برای به دست آوردن فضای بیشتر رقابت دارند و شرکت های مادر در این نمایشگاه حضور می یابند ولی متاسفانه فضای فعلی نمایشگاه کرمان پاسخ گوی درخواست ها برای حضور تمام شرکت ها در این نمایشگاه نیست.

    وی در خصوص نمایشگاه خودرو گلستان نیز افزود: سایت نمایشگاه این استان یک سایت خوب و مناسب است که در این دوره ما تلاش داریم نمایشگاه  خودرو گلستان را نیز تقویت کرده و به جایگاه مناسبی برسانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت