در بیش از ۸۰ غرفه

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار اردبیل گشایش یافت

عصر نمایشگاه:در آستانه هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان اردبیل به همراه فن‌بازار با حضور شرکت‌های دانش بنیان و به همت پارک علم و فناوری در اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار اردبیل گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از فارس، رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل در مراسم گشایش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار اردبیل در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل اظهار کرد: همه ساله در هفته پژوهش به صورت ملی و استانی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در معرض دید علاقمندان و مخاطبان قرار می‌گیرد و امسال نیز با محوریت پارک علم و فناوری و حضور مراکز علمی و دانشگاهی این نمایشگاه از امروز تا سه‌شنبه 17 آذرماه برپا شده و علاقمندان می‌توانند از غرفه‌های مختلف آن بازدید کنند.

    عبدالقیوم قلیپوری با بیان اینکه در نمایشگاه امسال چهار گروه دانش‌آموزان و دانشجویان، ‌واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های تولیدی استان، دستگاه‌های دولتی و مراکز علمی و دانشگاهی آخرین توانمندی‌های خود را عرصه کردند، افزود: هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه که قطعا مخاطبان بی‌شماری نیز خواهد داشت بیان این حقیقت است که مسیر توسعه اقتصادی کشور و ایجاد فرصت‌های اشتغال از مسیر توسعه شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌گذرد.

    وی با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است، گفت: ما برای اولین بار از این نمایشگاه از صاحبان ایده‌های برتر نیز دعوت کردیم تا توان و ایده خود را در معرض دید بگذارند.

    رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل تصریح کرد: در نمایشگاه امسال بیش از 22 دستگاه اجرایی، 100 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان خلاق و مبتکر و بیش از 57 واحد فناور و شرکت دانش بنیان حاضر هستند تا جدیدترین ایده‌ها، طرح‌ها و برنامه‌هایشان را به مخاطبانشان عرصه کرده و زمینه ارتقای توانمندی‌هایشان را بیش از گذشته نشان دهند.

    قلیپوری با بیان اینکه به راحتی می‌توان با تغییر جهت و سیستم اقتصادی کشور را اقتصاد نفت به سمت اقتصاد دانش بنیان تحولات جدی و فراگیری را به وجود آورد، گفت: ما باید ناف اقتصاد نفتی را از ریشه و بن ببریم و اجازه ندهیم کشور ما با وجود ظرفیت‌های انسانی بی‌نظیر و فارغ‌التحصیل دانشگاهی همچنان متکی به نفت باشد.

    وی بیان کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به توانمندی‌های بالای اقتصادی، پژوهشی و تحقیقاتی با تکیه بر توان بالای بهره‌گیری از آموزش‌ها و مهارت‌های فناور و فن‌بازار نیازمندیم تا بتوانیم در عرصه اقتصادی بیش از گذشته موفق عمل کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah )   بپیوندید.
    برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت