معاون گردشگری استان اردبیل؛

قابلیت های استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی تهران معرفی می شود

عصر نمایشگاه- معاون گردشگری استان اردبیل گفت: قابلیت های این استان به صورت ویژه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته تهران معرفی می شود.

قابلیت های استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی تهران معرفی می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، قادر تقی زاده، معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: این نمایشگاه 3 لغایت 6 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و فرصت مطلوبی برای معرفی قابلیت های گردشگری استان است.

    وی تاکید کرد: بر خلاف دوره های گذشته برگزاری نمایشگاه به شکل منطقه ای نبوده و هر استان غرفه مجزایی خواهد داشت که برای استان اردبیل غرفه 102 متری درخواست شده است.

    معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: در این غرفه گروه موسیقی آیهان،  گروه حرکات نمایشی شالاکو و گروه موسیقی آشیخلار از پارس آباد حضور خواهند یافت.

    تقی زاده به تدارک دو آلاچیق عشایر اشاره و تصریح کرد: در آلاچیق ها صنایع دستی، پوشش بومی محلی و غذاهای محلی استان معرفی می شود؛ در عین حال زمینه عکس یادگاری با لباس عشایر برای علاقه مندان فراهم شده است.

    وی همچنین به حضور کودکان اردبیلی با لباس محلی در سالن گردشگری کودک اشاره و تاکید کرد: سرود و نقاشی جهت معرفی استان برای کودکان تدارک دیده شده است.

    معاون گردشگری استان اردبیل به معرفی غذاهای بومی محلی استان در سالن غذا نیز اشاره کرد و افزود: صنایع دستی استان نیز در قالب ورک شاپ معرفی خواهد شد.

    تقی زاده به تدارک بروشور و اقلام تبلیغاتی نیز اشاره و تصریح کرد: بروشورهای تبلیغی در اختیار علاقه مندان و دفاتر خدمات مسافرتی قرار می گیرد.

    وی به همکاری 5 انجمن صنفی با میراث فرهنگی استان اشاره کرد و بیان داشت: بسته های سفر در عید نوروز با کمک بخش خصوصی معرفی می شود.

    معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تدارک برنامه هایی جهت معرفی جاذبه های گردشگری زمستانی استان و معرفی آن در نمایشگاه نیز خبر داد و ادامه داد: مسابقات اسکی و جشنواره زمستانی به همین منظور در سرعین برگزار می شود.

    تقی زاده با بیان اینکه توانمندی های گردشگری زمستانی اردبیل قابل توجه است، تصریح کرد: یکی از امکانات فراهم شده پیست اسکی آلوارس است که امسال امکاناتی برای تسهیل حضور گردشگران ایجاد شده است.

    وی متذکر شد: سال گذشته استان اردبیل جزو پنج استان برتر در برگزاری نمایشگاه بین المللی بوده و امید می رود امسال نیز حضور مطلوبی داشته باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت