سه خبر از نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران از تمهیدات سازمان برای سهولت رفت و آمد بازدیدکنندگان بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهر آفتاب خبر داد.

سه خبر از نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ،پیمان سنندجی با بیان اینکه برای رفت و آمد مردم برای بازدید از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 50 اتوبوس به شهر آفتاب اختصاص یافته است، گفت: این تعداد اتوبوس از شش مسیر انتخاب شده بازدیدکنندگان را به شهر آفتاب می رساند.

    وی مسیرهای انتخاب شده اتوبوس ها برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب را به این شرح اعلام کرد:

    مسیر اول: میدان صنعت- بزرگراه شهید فضل الله نوری- میدان آزادی- بزرگراه آیت الله سعیدی- بزرگراه خلیج فارس، نمایشگاه شهر آفتاب.

    مسیر دوم: میدان آزادی – بزرگراه آیت الله سعیدی- خلیج فارس، نمایشگاه شهر آفتاب.

    مسیر سوم: میدان رسالت- بزرگراه امام علی(ع)- خلیج فارس، نمایشگاه شهر آفتاب.

    مسیر چهارم: پایانه خاوران- بزرگراه آزادگان- خلیج فارس و نمایشگاه شهر آفتاب.

    مسیر پنجم: میدان راه آهن- خیابان دشت آزادگان- بلوار تندرویان- بزرگراه خلیج فارس، نمایشگاه شهر آفتاب.

    مسیر ششم: پایانه جنوب – بزرگراه بعثت- میدان بهمن- بزرگراه خلیج فارس نمایشگاه شهر آفتاب.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران افزود: اتوبوس ها از ساعت شروع کار نمایشگاه کتاب تهران حرکت می کنند و کار آن ها تا اتمام ساعت کار نمایشگاه ادامه دارد.

    مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعلام برنامه های 9 استان یزد، گلستان، لرستان، سمنان، بوشهر، خوزستان، ایلام، اصفهان و تهران در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

    محمدمهدی احمدی با بیان اینکه در دوسال گذشته 20 استان در رابطه با بررسی وضعیت فرهنگی و اجتماعی استان های خود در نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده اند، گفت: با مصوبه شورای تعاملات استانی در اواخر سال گذشته 9 استان برای حضور در نمایشگاه به منظور معرفی ظرفیت های فرهنگی خود انتخاب شدند.

    وی با اشاره به اعلام برنامه های استان های شرکت کننده در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، افزود: استان های منتخب برنامه های خود را اعلام کرده اند و برنامه هایی همچون تئاتر خیابانی، برگزاری نمایشگاه هنری و نشست های فرهنگی و اجتماعی در میان برنامه های استان ها وجود دارد.

    مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مجموعه نشست های استان های شرکت کننده در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در کتاب پنجره ها به چاپ خواهد رسید.

    بر اساس این گزارش، استان‌های تهران (16 اردیبهشت)، اصفهان (17 اردیبهشت)، ایلام (18 اردیبهشت)، بوشهر (19 اردیبهشت)، خوزستان (20 اردیبهشت)، گلستان (21 اردیبهشت)، یزد (22 اردیبهشت)، لرستان (23 اردیبهشت) و سمنان (24 اردیبهشت) در ایام نمایشگاه به برگزاری برنامه و معرفی ظرفیت های فرهنگی خود می پردازند.

    مدیر تشریفات بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تایید و نهایی شدن طرح و برنامه های این کمیته در نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: کارهای زیرساختی تشریفات نمایشگاه کتاب تهران هفته آینده انجام می شود.

    داریوش رضوانی با بیان اینکه تشریفات نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب جانمایی شده است، گفت: بخش های مختلف کمیته جانمایی شده است و کارهای زیرساختی در هفته آینده انجام می شود.

    وی درباره دعوت شخصیت های دولتی برای حضور در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران افزود: برنامه ریزی به منظور دعوت از شخصیت ها برای حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دست انجام است. همچنین نشست ها و برنامه هایی برای برخی از این شخصیت ها در نظر گرفته شده است.

    بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه‌روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت