۲۵ تا ۲۹ دی‌ماه

برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات راهسازی و خودروهای دیزلی در تهران

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات راهسازی، راهداری، معدنی، خودروهای دیزلی و قطعات و صنایع وابسته ۲۵ تا ۲۹ دی‌ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات راهسازی و خودروهای دیزلی در تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از  فارس، بابک نعمت‌اللهی مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات راهسازی، راهداری، معدنی، خودروهای دیزلی و قطعات و صنایع وابسته یکشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نخستین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات راهسازی، راهداری، معدنی، خودروهای دیزلی، قطعات و صنایع وابسته در محل نمایشگاه‌های شهر آفتاب برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه افزود: معرفی و شناسایی استعدادها و پتانسیل‌های بالقوه در صنعت حمل و نقل ماشین‌آلات سنگین و بهره‌گیری از توانمندی‌های شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی و نمایندگی خارجی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایشگاه است.

    مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات راهسازی، راهداری، معدنی، خودروهای دیزلی و قطعات و صنایع وابسته افزود: در این نمایشگاه که با همکاری و حمایت اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران کامیون سبک و سنگین و ماشین‌آلات راهسازی و کشاورزی استان تهران به مدت پنج روز از 25 تا 29 دی‌ماه جاری برگزار می‌شود، علاوه بر نمایش آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان و فعالان این صنعت، در همایش‌ها و جلسات هم‌اندیشی که با حضور کارشناسان و مسؤولان کشوری تشکیل خواهد شد، مسائل تخصصی این حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

    نعمت‌اللهی تأکید کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در حوزه ماشین‌آلات راهسازی، معدنی و خودروهای دیزلی و همچنین حضور برندهای مطرح در کشور برگزاری نمایشگاه صرفاً تخصصی برای ایجاد رابطه بسیار نزدیک بین فروشندگان، خریداران و بهره‌برداران، بسیار حائز اهمیت است.

    وی با اشاره مشخصات و ویژگی‌های نمایشگاه، تصریح کرد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت پنج هزار مترمربع به‌صورت سالن مسقف و سرپوشیده و با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌ها و امکانات تبلیغاتی و با در نظر گرفتن فضاهای مناسب نمایشگاهی طراحی و ایجادشده و قابلیت افزایش وسعت فضای موردنیاز امکان‌پذیر دارد.

    مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات راهسازی، راهداری، معدنی، خودروهای دیزلی و قطعات و صنایع وابسته افزود: با توجه به حضور شرکت‌ها و مؤسسات مطرح و نام‌آشنا در صنعت حمل و نقل در این نمایشگاه متقاضیان حضور می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ 20 دی‌ماه جاری با ستاد برگزاری نمایشگاه به شماره تلفن‌های 22308214 الی 16 و یا 22507350 تماس حاصل کرده و اقدام به ثبت تقاضای حضور در نمایشگاه کنند.

    نعمت‌اللهی گفت: با توجه به اینکه مکان در نظر گرفته‌شده در جهت برگزاری نمایشگاه، فضایی بسیار مناسب و درخور شأن شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال در نمایشگاه است، که با وجود سالن‌های استاندارد مجموعه نمایشگاهی تخصصی که لایق ایران و ایرانی باشد، به معرفی بیشتر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این صنف کمک می‌کند.

    وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه تخصصی و معرفی توانمندی‌ها و استعدادهای بالقوه این صنف، بتوانیم گام مؤثری در جهت توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر صنعت خودروی سنگین کشور ایفا کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت