با حضور صدها شرکت بزرگ داخلی و خارجی؛

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی

عصر نمایشگاه- چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ماه با حضور صدها شرکت بزرگ داخلی و خارجی و همچنین وزارتخانه ها و نهادهای مختلف در تهران برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ،همزمان با برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی همایش بین المللی (ریل - نفت - بندر)، کنفرانس قطارهای پرسرعت ژاپن نیز در تهران برگزار خواهد شد.

    چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته در فضایی بالغ بر 30 هزار متر مربع برگزار می شود و در آن تاکنون حضور بیش از 300 شرکت داخلی و 100 شرکت خارجی قطعی شده است.

    آلمان، انگلستان، سوئیس، فرانسه، ایتالیا، ترکیه، چین، فلاند، بنگلادش، بلژیک، جمهوری چک، روسیه، اکراین، استرالیا، لهستان، بلغارستان، سوئد کشورهایی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند و در کنار شرکت‌های داخلی، نوین ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات حوزه حمل و نقل ریلی را ارئه می کنند.

    تعداد شرکت‌های خارجی مشارکت کننده در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته 400 درصد افزایش یافته است، شرکت های داخلی هم امسال با رشدی 200 درصدی در نمایشگاه حضور یافته اند.

    حضور و بازدید چند هیات تجاری و صنعتی و تخصصی خارجی و همچنین برگزاری 8 کارگاه و نشست تخصصی و آموزشی نیز برخی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

    در این نمایشگاه انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون شهری، برون شهری و بخش باری، انواع واگن ها، واگن‌های نیرومحرکه، واگن مولد، واگن مانوری، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن‌های اتوبوسی، واگن‌های باری، شرکت های حمل و نقل ریلی، شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، خدمات تعمیر ونگهداری و خدمات بیمه ای، ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت

    اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها و تکنو لوژی صنعت حمل ونقل ریلی و صنایع وابسته، ارتقاء تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی های شرکت های ایرانی، افزایش تولید و صادرات، بومی سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان، برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت