معرفی ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی تهران

عصر نمایشگاه- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرفیت‌های این استان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران معرفی می‌شوند.

معرفی ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, محمود باقری اظهار داشت: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته سوم بهمن افتتاح می شود و تا ششم بهمن 1396 در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران دایر است.
    وی افزود: در این نمایشگاه از هنرمندان، هتل داران و سرمایه‌گذاران گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در این نمایشگاه دعوت خواهد شد.
    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بهره‌مندی سرمایه گذاران بخش خصوصی از اقتصاد گردشگری با تبلیغات امکان پذیر است.
    وی عنوان کرد: با معرفی ظرفیت‌های استان در زمینه‌های صنایع دستی و گردشگری سرمایه گذاری‌های بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد انجام خواهد شد.
    باقری ابراز داشت: شرکت‌های داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور دارند.
    وی ادامه داد: در این نمایشگاه بسته‌های معرفی کهگیلویه و بویراحمد در قالب بروشور، کتاب 2 زبانه، سی دی و فیلم‌های کوتاه ارائه خواهد شد تا مورد استفاده بازدیدکنندگان داخلی و خارجی قرار گیرد.
    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت منحصر به فرد این استان در حوزه گردشگری، تصریح کرد: از همه کسانی که بخواهند در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند به صورت ویژه حمایت می‌کنیم.
    براساس آخرین آمارها، سالانه بیش از سه میلیون نفر از جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دیدن می کنند که بخش عمده ای از آن مربوط به فصول بهار و تابستان است.
    استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن پیست اسکی کاکان در شمال یاسوج، ساحل سد کوثر،بارگاه بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع)، روستای پلکانی مارین، شهر تاریخی بلاد شاپور دهدشت و ده ها جاذبه تاریخی و طبیعی به گفته کارشناسان دارای ظرفیت های فراوان پیدا و پنهان برای گردشگری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت