نمایشگاه سراسری کتاب ایلام افتتاح شد

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: نمایشگاه کتاب زمینه را برای دسترسی آسان به این محصول فرهنگ و افزایش سطح مطالعه و کتاب‌خوانی در این استان فراهم خواهد کرد.

نمایشگاه سراسری کتاب ایلام افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شبستان، علی‌محمد نیاکان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز (18 بهمن) در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح استان‌ها، یکی از برنامه‌های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

    وی، بابیان اینکه نمایشگاه کتاب در ایلام برای سومین سال پیاپی در این استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه کتاب توانسته فرصت مناسبی برای حضور اهالی فرهنگ و علاقه‌مندان به کتاب و مطالعه و دسترسی آسان به این محصول فرهنگی فراهم کند.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، بابیان اینکه نمایشگاه کتاب یک حرکت ارزشمند فرهنگی است، یادآور شد: نمایشگاه کتاب موجب ایجاد بسترهای لازم برای افزایش سطح مطالعه و هم‌چنین رونق کتاب و کتاب‌خوانی در استان و در آستانه سال جدید خواهد شد.

    محمد نیاکان، ابراز کرد: در نمایشگاه امسال حضور ناشران استانی در کنار سایر ناشران کشوری فرصتی برای تبادل اطلاعات و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی فراهم کرده است و امید است که این تلاش در راستای رشد کمی و کیفی کتاب و کتاب‌خوانی در استان مؤثر باشد.

    وی، بابیان اینکه 228 ناشر و 10 ناشر استانی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، ابراز کرد: این نمایشگاه از 183 غرفه تشکیل‌شده که علاقه‌مندان برای بازدید از آن و تهیه کتاب‌های موردعلاقه خود می‌توانند در ساعت‌های 9 صبح تا 12 و 15 تا 20 هرروز مراجعه کنند.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، خاطرنشان کرد: برنامه‌های جنبی با همکاری سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، دادگستری و نیروی انتظامی، نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و حوزه علمیه هرروز عصر از ساعت 16 در محل غرفه برنامه‌های جنبی نمایشگاه اجرا خواهد شد.

    گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام، با حضور محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در سوله اداره کل غله استان ایلام افتتاح شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت