پایان کار نمایشگاه یازدهم کتاب در ایلام

عصر نمایشگاه- یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام شامگاه دوشنبه با حضور جمعی از نویسندگان و ناشران در محل سوله غله شهر ایلام به فعالیت خود پایان و از ناشران برتر تجلیل شد.

پایان کار نمایشگاه یازدهم کتاب در ایلام
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، در این آیین در مجموع پنج ناشر شامل 2 ناشر ملی با عنوان اساتید دانشگاه و کاردستی و سه ناشر بومی با عنوان نشر زاگرو، زانا و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام از 268 ناشر شرکت کننده این نمایشگاه تجلیل شد.
    به گفته معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، غرفه آرایی، نظم و چگونگی خدمات دهی مطلوب به مراجعه کنندگان از جمله معیارهای انتخاب ناشران برتر در این نمایشگاه بوده است.
    عمران خودآموز میزان فروش کتاب نمایشگاه امسال را نسبت به پارسال کمتر اعلام کرد و گفت: از مجموع بیش از 57 هزار جلد کتاب عرضه شده در نمایشگاه، میزان فروش امسال سه میلیارد و 250 میلیون ریال بوده که از این میزان 2 میلیارد و 720 میلیون ریال بصورت بن عرضه شده در نمایشگاه و مابقی نیز بصورت نقدی بوده است.
    وی میزان فروش کتاب در نمایشگاه دهم را سه میلیارد ریال بصورت بن و 500 میلیون ریال بصورت نقدی عنوان کرد و گفت: میزان خرید مردم از نمایشکاه کتاب امسال 250 میلیون ریال نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
    خودآموز تغییر زمان برگزاری نمایشگاه را یکی از دلایل کاهش خرید کتاب از سوی مردم برشمرد و گفت: سال گذشته نمایشگاه کتاب اسفندماه برگزار
    شد و از طرفی امسال زمان برپایی آن با تعطیلات 22 بهمن تلاقی داشت.
    وی یادآور شد: با توجه به برون سپاری فعالیت های این اداره کل، برای برپایی نمایشگاه امسال مناقصه برگزار و برگزاری آن به موسسه 'سینا پردازش مهد آزادی' واگذار و با نظارت این اداره کل فعالیت شد.
    یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام از 18 تا 23 بهمن ماه در 2 نوبت صبح و عصر پذیرای علاقه مندان به کتاب بود.
    برگزاری نشست های نقد و بررسی کتاب، محفل شعر طنز، رونمایی از تازه های نشر و غیره از جمله برنامه‌های جنبی یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت