نماینده اهواز در مجلس :

نمایشگاه کتاب شهروندان را به کتاب‌خوانی را ترغیب می‌کند

عصر نمایشگاه- نماینده اهواز در مجلس گفت: وجود این چنین نمایشگاه‌هایی، افراد علاقمند به کتاب را به خود جذب می‌کند و همشهریان را به کتاب‌خوانی ترغیب می‌کند.

نمایشگاه کتاب شهروندان را به کتاب‌خوانی را ترغیب می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، جواد کاظم نسب الباجی جمعه شب در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب خوزستان با ابراز خرسندی از نشاط و هیجان موجود در بین فعالان فرهنگی، اظهار کرد: وجود این چنین نمایشگاه‌هایی، افراد علاقمند به کتاب را به خود جذب می‌کند و ترغیب همشهریان به کتاب‌خوانی را افزایش مید‌هد.

    وی ضمن تقدیر از افرادی که برای مهیا کردن نمایشگاه تلاش کردند، افزود: از نکات قابل توجه نمایشگاه، ایجاد ارتباط بین ناشران و فعالان فرهنگی از استان‌های مختلف کشور است که پیامدهای خوبی به‌ همراه دارد.

    نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، پایین بودن سرانه مطالعه را ناشی از دلایلی مانند مشکلات اقتصادی، بیکاری و شرایط بد آب‌و هوایی در خوزستان دانست و عنوان کرد: باید شرایط و مشوق‌های بیشتری برای ترویج فرهنگ مطالعه مهیا کنیم.

    کاظم نسب الباجی گفت: از آنجایی که مردم خوزستان از دیرباز اهل قلم و فرهنگ بودند، اگر از آرامش نسبی برخوردار شوند و مشکلات اقتصادی بهبود یابد، مطمئناً توجه بیشتری به مطالعه کتاب خواهند داشت.

    وی با اشاره به تحصن روز چهارشنبه نمایندگان خوزستان در مجلس، گفت: با توجه به مشکلاتی که مردم با آن‌ روبه‌رو هستند، تصمیم گرفتیم در شروع جلسه مجلس شورای اسلامی تحصن کنیم.

    نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون بیان کرد: این تحصن موجب تشکیل جلسه‌ای فوق‌العاده در همان روز در دفتر رئیس مجلس شد که در آن علاوه بر مجمع نمایندگان خوزستان، وزرای جهادکشاورزی و نیرو، سخنگوی دولت و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در آن شرکت کردند.

    وی گفت: در این جلسه مقرر شد حق‌آبه مورد نیاز تالاب‌های خوزستان تأمین شود و وزارت جهاد کشاورزی برای این کار کانال‌ها و امکانات مورد نیاز را ایجاد کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت