دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد گشایش یافت

عصر نمایشگاه- دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی این استان روز شنبه طی مراسمی در محل دائمی نمایشگاه های یزد آغاز به کار کرد.

دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه که تا 11 اسفند ماه ادامه خواهد داشت 96 هزار و 10 عنوان کتاب شامل 79 هزار و 300 عنوان کتاب از ناشران داخلی و 16 هزار و 800 عنوان کتاب از ناشر خارجی در 322 غرفه عرضه شده است.
    همچنین 20 غرفه به رسانه های دیجیتال شامل کتابهای صوتی، نرم افزارها و بازی های رایانه ای اختصاص یافته است.
    555 ناشر و نماینده ناشر در نمایشگاه امسال کتاب یزد شرکت می کنند که از این تعداد، ٢٤٢ ناشر مستقل، 15 ناشر از استان یزد، ١٥٥ نماینده ناشر، 35 ناشر فروش متمرکز، ٢٥ ناشر مستقل بین المللی و 98 نماینده ناشر بین المللی هستند.
    این نمایشگاه به مدت یک هفته، همه روزه از ساعت 9 تا 13 و 16:30 تا 21:30 در محل دائمی نمایشگاههای استان برپاست.
    در حالی که تخفیف ارایه شده در اغلب نمایشگاه ‌های کتاب در کشور حداکثر تا 30 درصد است، برای نمایشگاه یزد تا 40 درصد تخفیف در نظر گرفته شده که 30 درصد توسط بانک عامل و 10 درصد توسط ناشران لحاظ می شود.
    امسال 10 میلیارد ریال بن خرید کتاب با تخفیف در اختیار متقاضیان قرار می گیرد، دانشجویان مقطع تحصیلی لیسانس به بالا می ‌توانند با پرداخت 700 هزار ریال، بن خرید کتاب یک میلیون ریالی دریافت کنند و سایر متقاضیان نیز با پرداخت 350 هزار ریال، بن خرید 500 هزار ریالی دریافت خواهند کرد.
    در زمان برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب یزد برنامه های جنبی متنوعی از جمله نقدکتاب، جشن امضای کتاب، حافظ خوانی و سعدی خوانی، تجلیل از برگزیدگان پژوهش های فرهنگی و هنری، ایده های برتر کتاب و کتابخوانی، کارگاههای قصه گویی نیز برگزار می شود.
    متقاضیان خرید کتاب می توانند همزمان با برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب یزد و تا 2 هفته پس از آن، از تسهیلات ارایه شده نمایشگاه، برای خرید از 16 کتاب فروشی در شهر یزد نیز استفاده کنند.
    افزون بر 2 میلیون نسخه کتاب در 110 کتابخانه استان یزد وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت