به‌ مناسبت فرا رسیدن هفته ارتش صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب

عصر نمایشگاه- نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور گشایش یافت.

افتتاح نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، به‌ مناسبت فرا رسیدن هفته ارتش جمهوری اسلامی، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی صبح امروز در مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) منطقه پدافند هوایی جنوب غرب جهت بازدید و استفاده علاقه‌مندان،خانواده‌های کارکنان و سربازان آغاز به‌کار کرد.

    در مراسم افتتاحیه، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ضمن تبریک فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: فرهنگ کتاب، کتاب‌خوانی و مطالعه یکی از الزامات هر جامعه و مورد تأکید سایر بزرگان دین و فلاسفه در تاریخ بشریت بوده است.

    حجت‌الاسلام سید جانمراد موسوی در ادامه گفت: در سال‌های اخیر، با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان و همچنین مسائل اجتماعی، مقام معظم رهبری بارها بر لزوم گنجاندن، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و مطالعه در سبد خانوار تاکید کرده‌اند.

    موسوی افزود: ما به‌عنوان بخشی از حافظان امنیت این مرز و بوم‌، ضمن پیروی از این فرمایش مقام معظم رهبری اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در راستای آگاهی‌بخشی به خانواده کارکنان پدافند هوایی و نیروهای مسلح همزمان با فرا رسیدن هفته ارتش کردیم.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 5 هزار عنوان جلد کتاب به‌همراه محصولات و نرم‌افزارهای فرهنگی با 60 درصد تخفیف به‌مدت 10 روز در مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) منطقه پدافند  هوایی جنوب غرب کشور واقع در امیدیه جهت استفاده علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

    *ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی خانواده‌های نیروهای مسلح باعث هوشیاری آنها در برابر دشمنان می‌شود

    فرماندهی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب نیز در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن 29 فروردین و هفته ارتش جمهوری اسلامی بیان داشت: یکی از نیازهای ضروری خانواده بزرگ ارتش، مطالعه روزانه و کتاب‌خوانی است که موجب پیشرفت و اقتدار بیش از پیش نیروهای مسلح ما به‌ویژه هوشیاری خانواده‌های آنان در برابر توطئه‌های دشمنان می‌شود.

    امیر محمود احمدی افزود: در برنامه‌ها و تصمیمات مجموعه فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الأنبیاء (عج) توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی کارکنان و خانواده محترم آنها و همچنین سربازان شده که یکی از این تصمیمات برگزاری نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی به‌ویژه نمایشگاه کتاب است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت