برگزاری دومین نمایشگاه ساختمان در تهران

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود.

برگزاری دومین نمایشگاه ساختمان در تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، این نمایشگاه با شعار صنعت ساختمان ایران پیشرو در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و با حضور و مشارکت بیش از 180 شرکت در محل شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

    معرفی‌ آخرین توانمندی‌ها و فناوری‌ها در عرصه صنعت ساختمان و صنایع وابسته، بستر سازی جهت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در صنعت ساختمان، حرکت در مسیر توسعه اقتصادی صنعت ساختمان، ایجاد فرصت مناسب برای تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات جهت ارتباط با مخاطبان، بستر سازی جهت تبادل تجربیات و تعامل اطلاعات میان مشارکت کنندگان و ایجاد رقابت سالم و ارائه خدمات استثنایی برای مشارکت کنندگان جهت تعامل با متقاضیان از طریق تهاتر برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    در دومین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته انواع تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، محصولات نماهای داخلی و بیرونی ساختمان‌ها، مصالح و سنگ‌های ساختمانی، دکوراسیون، معماری، پوشش‌های سقف و دیوار، کاشی، سرامیک، پارکت و پوشش‌های کف، انواع لوازم و تجهیزات برق و روشنایی، تأسیسات، لوله، اتصالات و شیر آلات، در و پنجره، یراق، رنگ، چسب، رزین و عایق، آسانسور و بالابرها عرضه و به نمایش گذاشته خواهد شد.

    در این نمایشگاه همچین مشاوران و پیمان کاران، انبوه سازان، شرکت های تعاونی ساختمانی، رسانه‌های تخصصی و بانک‌ها، بیمه ها و موسسات حقوقی و خدماتی نیز خدمات خود را ارائه خواهند کرد. قرار است همزمان با گشایش این نمایشگاه، نخستین همایش راهکارهای اجرایی اقتصاد مقاومتی در صنعت ساختمان نیز در محل نمایشگاه برگزار شود

    دستیابی به اقتصاد دانش بنیان، محوریت رشد بهره وری با تقویت عوامل تولید، افزایش تولید داخلی و کالاهای اساسی، مدیریت مصرف با اجرای سیاست‌های اصلاح الگوی مصرف و صادرات کالا محورهای اساسی این همایش ملی است که با حضور استادان دانشگاه ها، محققان و کارشناسان، تولیدکنندگان صنایع ساختمانی و همچنین مهندسان و مشاوران ساختمانی برگزار خواهد شد.

    در این همایش شرکت‌های  ساختمانی که بهترین عملکرد مبتنی بر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را داشته باشند، پس از داوری و ارزیابی انتخاب و معرفی می شوند و به آنها لوح و نشان شرکت پیشرو در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در صنعت ساختمان ایران اعطا خواهد شد.

    دومین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته از 2 تا 5 اردیبهشت ماه در محل شبستان مصلی امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت