۹۰ هزار متر مربع فضای مسقف مصلی برای برگزاری نمایشگاه کتاب در دسترس است

عصر نمایشگاه- مدیر اجرایی سی‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: در مجموع ۹۰ هزار متر مربع فضای مسقف در مصلی داریم که کسری میزان مورد نیاز باید با سالن موقت تامین شود.

۹۰ هزار متر مربع فضای مسقف مصلی برای برگزاری نمایشگاه کتاب در دسترس است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس, حسین صفری مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره امور اجرایی مصلی امام خمینی اظهار داشت: ظرف یکی دو روز آینده دفتر ستاد اجرایی نمایشگاه سی و یکم در مصلا مستقر می‌شود.

    وی با بیان اینکه تردد در مصلا داریم و در حال بررسی محیط هستیم ابراز داشت: بخش‌هایی از مصلی فعالیت‌های عمرانی دارد، اما طبق وعده قرار است تا 15 فروردین کل فضاها تحویل ما شود. با توجه به اینکه دهم فروردین ماه آخرین نماز جمعه در مصلی اقامه خواهد شد بر این مبنا از 15 فروردین ماه سالنها در اختیار ارشاد قرار می‌گیرد.

    مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیان این مطلب که شبستان آماده است، ادامه داد: رواق شرقی و غربی در بخش همکف آماده است، اما رواق شرقی و غربی منفی یک (زیر زمین) در حال عملیات عمرانی است.

    صفری با تاکید بر اینکه ما از مصلا جدول زمان‌بندی خواستیم تا کل فضاها و رواق‌ها را زیر بار نمایشگاهی ببریم، گفت: ما در مجموع 90 هزار متر مربع فضای مسقف داریم که کسری میزان مورد نیاز باید با سالن موقت تامین شود چرا که تاکید رئیس نمایشگاه کتاب این است که از تمام فضاهای مسقف استفاده شود.

    این مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب با بیان اینکه نگاه ویژه مصلی به نمایشگاه های فرهنگی کمک خوبی به تسریع امور کرد گفت: با توجه به این جا به جایی مکان نمایشگاه کتاب و جدید بودن این محیط، بر این مبنا باید کار ویژه‌ای صورت می‌گرفت هرچند برخی سازمان‌ها و نهادها با این جابه جایی مخالف بودند.

    وی ضمن بیان اینکه کارگروه‌هایی تشکیل شد، اضافه کرد: روز گذشته در حوزه حمل و نقل عمومی و ترافیک جلساتی را برگزار کردیم، استفاده از چگونگی پارکینگ‌ها برای غرفه داران و مردم مورد بررسی قرار گرفت ضمن اینکه محدودیت پارکینگ خواهیم داشت.

    مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ادامه به بازدید ستاد بحران از مصلا اشاره کرد و توضیح داد: کارگروه خدمات شهری و رفاهی هم تشکیل شد، با توجه به صحن اصلی برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت و تلاش داریم از استراحتگاه و مبلمان شهری و.. استفاده کنیم.

    وی بانک عامل نمایشگاه را «بانک شهر» دانست و ابراز داشت: با توجه به اینکه بانک شهر بانک عامل نمایشگاه انتخاب شد، شرایط همکاری جدید مورد بررسی قرار گرفت، روز گذشته در این راستا جلساتی داشتیم تا خدمات لازم و زیرساخت‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

    صفری به حوزه اطلاع رسانی اشاره کرد و همکاری شهرداری را در این زمینه مورد اشاره قرار داد و درباره حضور ناشران در زیر چادر و فضای مسقف اینطور اعلام کرد: تا دو روز آینده این مسئله قطعی می‌شود، تلاش ما این است حداقل ناشران در زیر چادرها باشند. در راستای این همکاری از اعتماد مجدد صنف بسیار ممنون هستم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت